2020年4月13日 星期一

如果DOW DOW又要跌, 係乜位才有支持?

各位, 剛剛睇睇DOWDOW果D FUTURE, DOW仲有14小時才開市, 佢D FUTURE 就已經跌左260, 是否預示著今個星期係跌的一個星期呢? 

不過, OPEC油佬剛剛才達成減產協議, 咁, 即係.... 一係減產得唔夠多, 一係疫情太慘淡, 經濟將會太慘落, DOW發揮預示角色, 經濟未跌佢先跌!

好啦, 上次跌到18000, 老美聯儲在買好債後, 乜都試勻下, 開始買高息垃圾債券, 才穩住跌市喎! 

之後, 老美聯儲上任阿頭更走出來講, 叫老美國會快快通過法案, 俾聯儲可以買埋股票來撐市!

今次救市救到, 連垃圾債券, 垃圾財仔, 垃圾投資者都救埋, 嘿..... 咁, 我JJ做乜咁辛苦? 做個睇實投資風險的好投資者呢? 我坐盤左咁多年, 都係同果D剛入市唔識死的圾投資者, 回報一樣! 睇落老美政府唔再鼓勵人去做負責任的投資者了. 又或者, 老美只救錢多果D垃坄投資者囉, 唔係我地這些小散戶呀!

不過, 這個可以預視了一事, 就係DOW跌到18000-19000, 係老美底線, 要盡一切手段去救, 唔救唔得. 

咁啦! DOWDOW由25000跌到19000, 係我JJ第一期入市, 我分開左6-7次入貨啊! 其實, 本應該等等派息番來, 計完有幾多進帳後, 才好決定第二期要進取, 還是保守? 

 只是現在我掌握拿念得.... 無第一期咁有信心了! 開始唔知應該買D乜股乜行業, 所以, 大家如果攞一張LIST 股票來問我呢, 我真係唔敢答大家.

而且, 大凡係這樣的大上大落市, 而且老美政府救市救埋果D多錢的垃圾投資者, 對我JJ這些越是真正去投資的人, 見到咁老美咁救, 越是幻得幻失呀! 心裡拿不定主意呀! 

大家見到果D投資者, 係老美政府救垃圾下, 表現得好肯定, 好信心爆柵果D, 這些人越容易損失爛腳喎! 越容易泥菩薩過江, 自身難保呀!

或者, 如果今個星期又係跌跌, 可能, 我因為心裡忐忑不安, 而不會入市了. 

最後, 我JJ諗呢, 一到左第三期入市, 就必定會更更更保守了.... 始終, 保守, 諗耐D, 諗清楚D, 係一個好的投資習慣, 尤其現在老美救垃圾下.




沒有留言:

張貼留言