2020年4月6日 星期一

"息"字頭上一把刀!! 息即是空, 空即是息!

哈哈哈..... 在這大時代裡, 成日都有人有新攪作, 呵呵呵..... 今期有人講: "息"字頭上一把刀!"

真係好攪野果播...... 講得都仲幾岩咖佢.....

其實, 講開又係呀! 我後生果陣買股, 都唔睇股息乜濟! 一來自己果時後生心跳快, 等得派股息來, 股價已經飄升多過股息1-2倍; 二來, 以前D銀行存款息幾高咖, 有3-4厘, 攞錢出來買股仔, 股息都係得咁上下, 冒得投資風險, 唔係為左股價升? 唔通為乜呀?

之不過呢, 家陣唔知係咪人口老化? 還是世道艱難? 銀行存錢無乜息收, 人人買股都係為左派息囉!

只是, 咪以為現在收息好安全呀, 好多時會變成逐鹿迷山. 真係要睇清楚間公司的財務債表先好, 睇下間公司搵唔搵到咁多錢來派息呀! 好多時, 有D公司搵唔到咁多錢番來派咁多股息咖! 這個係唔係龐氏騙案?

家陣時勢, 一直派到好高息果D, 唔係有專利就有官府包庇, 又或係股息和收入常常大上大落囉! 

我最近買D油和天然氣股, 買之前股價大跌8-9成下, 現股價比起上一季D股息的回報率, 當然係好高好高. 不過, 我當然好明白, 今季就一定唔會咁, 平均有存款息的1-2X, 我都心足了. 因為時勢唔好下, 做人唔好咁大想頭啊!

家陣真係有好多公司面對收入萎縮, 股價插水, 小散戶一睇D現股價VS上季股息的回報率, 就當然好到10-20%啦! 不過, 現在收入縮左水後, 下一季D股息也會縮水, 所以, 睇股息係要有預示未來的4維時空思維呀! 現今靠股息生活D人, 真係要好小心呀! 間間公司都成績唔好, 派少左息呀!

3 則留言:

  1. 唔派息可能是保留實力,用錢時不用冇, 大時代下流動性不好,要錢洗好困難

    回覆刪除
  2. 還有這幾個月MONEYMARKETFUND會比以徍好

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, D公司搵唔夠錢下, 都仍要派咁多息, 而且仲係季季都係咁, 唔係1-2季, 咁就要小心了.

      D MMF 呢, 唔係退休金, 就可以放係高D風險果類別囉, 抄底撈底真係好困難, 大部份靠運氣囉, 我前年將我D私人退休金, 全部放哂係定息, 到今年10月到期, 到期我再看看跌的週期完未, 週期未完,我寧願放定息了.

      刪除