2020年4月9日 星期四

人生路? 投資路? 最好有張BUYLIST!

係咖, 有左張BUYLIST呢, 機會到來時, 就會好快好順意地, 咁揀最好的選擇囉..... 

大家可能會諗, 果D生活安穩的人, 一定係搵錢多, 但係我JJ, 現在為大家提供一個另類的可能性, 就係, 生活安穩D人, 也可能係買野買得好抵好平呀!

點解D人成日買左貴野呢? 因為佢地心裡無個底, 為何無個底? 最大可能係佢地無張BUYLIST囉!

我這裡超市, 現在因為COVID-19, 限人數進內, 而留在室內公共場所越長時間, 越會有可能中標喎! 所以, 一入超市內, 就買自己要買果D野, 在最短時間內買完出來呀! 我一睇超市內, 就知道那些人無張 BUYLIST, 所以佢地好慢好亂好擔心. 

同一道理, D人入市買股時, 手上無份BUYLIST, 就會有可能買錯股, 買得唔夠低價了, 甚至之後十分後悔, 影響自己心理質素. 

講講我JJ份BUYLIST, 係有十幾個行業, 百幾隻股票. 當然唔係全部買哂佢啦! 而係用來貨比貨吖嘛! 

我張BUYLIST, 點來咁多股票? 1. 股神份股單; 2. 耐唔時俾錢入會, 睇睇人地建議買乜; 3. YAHOO FINANCE, CNBC, BLOOMBERG呀, 時不時有人建議買乜股; 4. 睇睇每天交投最旺而升的股票, 邊隻成日上榜, 唔係行業內龍頭, 就係行業被追捧的股仔, 就可以考慮加佢入我張 BUYLIST裡頭啊!

有左份BUYLIST後, 如果用WINDOWS10, 裡頭連埋MONEY軟件, 存份 BUYLIST 係入邊. 咁, 邊個行業升跌, 邊隻股升跌, 一睇就睇到了, 再去 YAHOO FINANCE 睇睇份MOST ACTIVE 有邊幾隻. 通常, 果個行業跌得好金, 行業內某股係MOST ACTIVE上, 就可以留意了, 觀察一段長時間, 才好落注呀! 

我JJ張BUYLIST係由我小朋友買股果時, 已經開始寫, 當然有些已經一早刪左出來, 有些近幾個月才加入去啦.

當然, 揀行業時, 就要宏觀咁去睇, 揀股時, 宏觀和微觀股價走勢, 都要考慮啦! 之後, 再對比一下是否比存錢銀行好, 或放係債好, 就可以做投資決定了!

有時, 我JJ都唔係即刻決定呀! 等耐少少囉! 做投資決定時, 至忌慌和亂呀! 買股的機會, 必定是那些自己等待己久的機會, 買了之後, 心情愉快, 如獲至寶咁, 這個投資才會有錢賺. 

再次講多次, 手中沒有張BUYLIST, 心裡就沒有個底, 投資決定就容易會慌亂了. 最後, 祝大家投資上得心應手, 無往不利啊!

PS: 如果大家來問我要我張BUYLIST 呢, 我真係唔敢俾大家呀! 因為性格和人生命運, 大家都可能唔一樣, 尤其我JJ被人評為最唔喜歡跟大隊的人, 大家用我張BUYLIST 去入市, 我怕會害左大家呀! 

所以, 功課都係自己去做啦, 才會合襯到自己的性格和命運啊!

4 則留言:

  1. 比來參考下好BOR x2。Haha, JJ兄,投資最後都係自己決定的。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. JnJ, PG, Ko,HD, JPM, DIS, AMZN, AAPL, INTC, PSX, SO, GM.
      Is this list good , Mr JJ ?

      刪除