2020年4月21日 星期二

啊! 戰略原油庫係點既樣?

哈哈哈, 一直以來, 我JJ還以為原油庫係一個好好大大個缸, 好似個罐頭咁. 係外邊睇路邊睇埋去, 係一個大闊平的圓柱狀物體! 

不過, 原來我一向的認知係錯咖, 原來原油庫呢, 係好似一個水桶咁, 上邊放個好大好大的蓋係度, 個蓋仲係..... 浮係D原油表面上邊. 

大家可能會問, 咁樣唔怕D原油揮發左走咩? 原來D原油未煶煉前, 係比屋企D生油仲杰咖喎! 係唔會揮發走左去空氣裡頭!

看看圖中鳥瞰圖, 由上邊睇, 就清楚哂, 下邊有管用來放入或放出D原油.

大家又可能會問, 咁, 唔係好危險? 一爆起上來, 唔係大檸樂? 呵呵呵, D原油未煶煉前, 唔會揮發, 即係唔係著火惹火, 更不會爆炸囉!



PS: 咁樣設計, 唔係為安全, 係為到用最少物料起個桶, 來承載最大側牆壓力, 來裝最多原油, 又用最少建築費. 還有,  因為唔係密封, 油缸裡不會有空氣, 唔洗排走空氣咁麻煩.

4 則留言:

  1. 我都以為係好似罐頭/水塔咁,原來係咁...

    油船都好好玩的,之前無諗過呢個世界仲有蒸氣推動的船呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 十分有趣喎, 我都未聽過用蒸氣油輪, 等我上網查下先,

      刪除
    2. 哈哈哈, 查到了, 真係有喎, 可能係安全理由? 蒸氣頂多百幾度C, 尤其係運液化天然D船....

      刪除
    3. XD 唔係呀,係因為啲油本身要熱住,既然係咪都要加熱的話用蒸氣機會比摩打有效率(蒸氣推完個輪再用黎加熱返啲油),所以好多運油船都係蒸氣推動的呢!

      刪除