2020年4月5日 星期日

關於5號仔的迷思?

如果大家要我JJ用幾個字來形容5號仔呢! 

噢...... 可以呀, 可以呀, 之不過呢, 我JJ講出來後, 大家咪來打我鬧我喎, 就好似我同人講香港地產之後咁, 後果係俾罵鬼我呀!

這幾個字就係........ "無主孤魂".... 

好了, 我已經準備了俾人鬧鬼了, 鬧啦! 

鬧完後, 請聽聽我講的解釋呀!

好簡單, 由香港開埠起, 英庭根本就唔想係咁遠的遠東, 尤其係中國領土上, 建立殖民地喎, 佢地寧願係新加坡, 因為當時新加坡旁邊係D好原始的部落土皇帝. 攞原始人佢地一塊唔要的沼澤地, 唔多覺吖嘛! 但一攞中國咁大帝國的一塊土地, 就會世世代代被仇視了.

好啦, 咁這班由商人為主的僱傭兵先斬後奏, 攻下香港島, 才用英庭名義來簽和約, 來割讓香港, 多年來, 英國本土人仕, 都覺得英國為殖民地咩重飛呀! 根本由一開始, 英庭根本就想疏遠這班商人, 但阻於後來見到的龐大貿易和商業利益, 英庭才隻眼開隻眼閉.

英庭一直想疏遠這些商人的後果, 就是..... 這班商人要靠自己, 建立自己的港英政府, 稅收系統, 甚至金融銀行系統..... 所以, 由那時起, 港英政府的一切運作, 都是一個獨立王國, 名義聽命於事頭婆(哈哈哈, 維多利亞女王喎), 但實際上, 英庭派來的總督, 在重大決策上, 要聽從這班商人的建議. 這個也是港英權力的核心, 變成後來的港英商人的議會制, 再變成肥彭的代表商人利益的代議議會制.

好啦, 以前未回歸前, 由這班商人組建的5號仔, 因為同港英政府一脈相承, 衣襟同帶一方水, 當然並不能稱得上 "無主孤魂". 只是一開始講97回歸後, 5號仔唔係左遷右折, 將D資金帶去世界各位收購當地銀行? 準備97後, 依附英國或美國. 只是當地銀行當然睇佢地係過江龍, 來跟本地薑爭, 就得罪左當地銀行和政客了. 

之後一切, 大家有眼睇, 5號仔已經無左根據地了, 連手機太子女單野, 佢都要被迫向老美爆料, 5號仔在香港這塊土地上, 就更成為 "無主孤魂"了. 

相信, 過多10年8年, 老輩港人走得7788後(移民或.... ), 5號仔就會無哂班FANS了. 唉.......

2 則留言: