2020年4月2日 星期四

在爆發疫情果時, 我JJ係唔哂出去超市爭買野咖!

因為, 我JJ平日減價時, 已經囤左最少幾個月的凍肉/罐頭食品/日用品, 尤其未到冬天前的上年12月初, 睇睇我以前點講啦https://mrjj328.blogspot.com/2020/02/jj.html

而且, 加記D屋如此大, 不在大減價時囤些好東西, 唔係好浪費地方?

我有地方就放多個雪櫃+冰櫃, 裡面放D冰煙三文魚, 冰牛扒, 冰長腳蟹, 冰海鮮, 這高質食材.

間房空左係度, 減價時, 買運動衣服, 鞋襪, 大褸, 皮草, 傢俱, 運動器材回來 , 放著來慢慢享用.

到現在這些時段, 就不用出去跟人家來擠著排隊, 現在排隊搶購的, 大多是平時不存多些的人, 即是那些手頭結据, 一到驚恐, 就全都失去思考, 一窩出來搶! 看來他們下個月信用咭利息又會創新高了.

2 則留言:

  1. 我還未買罐頭食品, 雪櫃冇位所以不用想

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 係咖, 加記同香港好唔同呀! 香港一落街就買到野, 方便得很呀, 我這裡要揸車, 當然要儲番咁上下野係屋企

      刪除