2020年4月27日 星期一

當下.... 是否一個"先縮後漲"的局面? 怎樣應對?

當大家上個星期見到油價跌到負數的局面, 大家會否懷疑著, 現在沒有人要資源商品了? 

大家可能會問, 資源商品是否不值錢了? 資源商品是否再沒有人要? 

我的答案..... 現在.... 是的!!! 將來..... 不是的!!!

當然啦, 現在歐美度度隔離, 人人留係屋企唔出去消費. 當然一切資源會變得過剩, 只是, 隔離唔會永久的, 一唔再隔離時, 就會由過剩, 變回原來的供需平衡了. 

當然, 大家要計埋好多人破左產, 好多公司執笠, 好多人改變了生活習慣, 當然永遠不會回番去以前的消費水平, 不會再對資源需求咁大了.

但大家可能會問我JJ, 縮完之後回復8成9成原狀, 又點會漲呀? 吖, 如果大家有留意新聞, 歐美在98年生產鏈由東南亞大轉移到中國後, 到今年2020年又再一次轉移, 今係由中國轉移到印度和南亞呀. 

只是我JJ可以寫包單, 南亞的基建和工業配套, 無法同中國比, 只是硬要由中國搬出一部份產能, 就會少了在中國大量生產的成本優勢, 一切消費品都會在短短一兩年內大漲價! 

所以, 我JJ預計, 現在局面.... 是一個"先縮後漲", 一切消費品會在短時間內, 因為人們隔離留家中, 需求大減下, 商家但求售清手頭上的存貨, 來增持更多現金, 就減價求售! 但一到疫情過後, 消費者再出來消費, 商家再去訂購新一批存貨時, 他們就會發現, 一切來貨價錢都會飛漲了. 

正因為面對將會到來的環球大通漲, 人們就會尋找保值或儲值的機會, 再加上歐美發左咁多流動資金出來, 不用全部轉移到保值或儲值的地方, 只要1/10, 都可以十分可觀地推高一切保值儲值避險工具的價格了.

這些保值儲值避險工具是什麼? 黃金啦, 貴金屬啦, 就算普通金屬如鐵如銅, 一切資源商品, 價格都會被搶高! 

只是我想問問大家, 在這個疫情下, 有什麼資源商品被人狂質到個價賤到地底泥呢? 有什麼資源商品在短期內係不能被淘汰呢? 答案係..... 有乜野我JJ近來頻頻買呢吓? 之唔係油股囉!

油股同期油好唔同, 油股係生產油的公司, 期油係油公司的製成品. 期油係有時間限制, 無得放埋一邊, 但油公司擁有的是..... 產油的技術/設備/開採權, 有些更擁有由油變天然氣的技術, 甚至運輸/批發/零售的渠道, 不是任何新進入市場的公司, 可以在10年8載內取代到! 即是老牌油股, 在沒有名義專利權下, 其實係行使著專利權之實. 

當然, 我JJ一向都同意, 同檯食飯, 各自修行, 我認為買油股來做保值儲值避險工具, 可能大家可以買鐵, 銅, 煤, 任何貴金屬等礦業公司..... 不過, 有一事要提醒大家, 尤其貴金屬, 其生產開採的礦業公司, 可能全球大多都只有一兩間咋, 可能當中有很多CARTEL, 小散戶投資時, 其股價往往未必反映到其公司開採的貴金屬價值呀! 投資在油股就不同了, 因為歐美實在有太多油企了, 行業內持份者眾多, 不能隻手遮天來對著小股東. 

不過, 我自己就唔太認識香港D油股了, 我只是係度講緊歐美的油股咋! 大家如果買香港的三桶油呢! 我真係唔多清楚了.


2 則留言:

  1. 但傳統油公司最近十年被頁岩油公司打到殘。如果唔做埋頁岩油,好難賺錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 家陣講緊呢.... D人如果要揸金來保值(濫發貨幣下), 就不如買油股, 當然油股裡頭, 有頁岩油, 有傳統油, 有天然氣, 有油管, 有油批發零售, 有專炒油的基金或ETF.

      刪除