2013年9月11日 星期三

我只是來看書!

我這裡唐人街有2間中文圖書館, 我比較喜歡去其中一間, 不是因為那間D義工多後生小妹妹, 另一間D義工全係阿嬸. 而是因為其中一間D書新D, 多D旅遊風景畫冊囉.

已經很多年沒有去這2間圖書館借書了, 最近我喜歡去圖書館借D風景畫冊回來, 用數碼相機拍下. 因為自己去旅遊時, 真係要好好彩才會影到好似畫冊裡D相咁靚囉.

只是我多年沒有借書, 會員年藉早已中斷了, 要重新再付年費, 只是, 找來找去, 都找不到負責人, 只見到一些年青義工.

可 能因為前排有幾宗針對中國留學生的罪案(包括碎屍案), 有些青年義工都變得驚弓之鳥, 我變成要不斷解釋, 我只是來付年費, 另無其他歪念, 也使我想起我以前間教會的青年團契. 圖書館裡一些男義工對我的奇怪態度, 雖然說不上令我不舒服, 但我真係好想同佢地講: "我入來是看書借書, 不是為到溝女呀! "

今天我去到時, 這圖書館連門都無開, 得個小妹妹義工係門口食閉門羮, 可能這小妹妹年紀較少, 自我保護意識不足. 我去到佢就走來問我這個那個, 當我好似係負責人咁, 仲問我攞手機來打俾負責人. 我終於可以開口表明我的來意 - 我只是來看書借書, 沒有其他目的. 

其實, 這圖書館裡咁多好書, 真係唔希望間圖書館摺埋囉, 不過, 我睇到佢地有超多的人事矛盾, 而且管理得好混亂囉, D書亂到有如雜書灘咁.

別一間阿嬸們做義工的, 又真係做得好好囉, 我唔記得左個會員號碼, 佢同我查番出來, 又話叫我多D去借書, 而且D書放係架上, 放得好有系統好整齊囉. 唔似別一間, 放書放到好似雜書灘咁.

PS: 上年夏天, 見番以前那間教會裡一個麻煩男團友(可以同我這裡個奇怪人有得比), 佢都40幾歲人了, 頭頂都變地中海啦, D頭髮又蓬鬆又長. 我諗, 佢一定仲係跟住佢個教授, 仲撈緊份發霉的助教. 只是佢都唔化.....仲著到成個學生王子咁款, 一睇佢個樣, 就估到佢又係約左佢D女學生. 佢有好多女學生崇拜佢咖, 不過, 個個女學生都只係崇拜佢幾年, 就同佢講拜拜. 這種人後生時, 唔做好自己本份, 人一步入中年後, 卻來徒傷悲, 可憐呀.

有些人好似這個麻煩男團友咁, 唔知道係咪喜歡幫人湊女? 還是喜歡D後生女腦筍未生埋? 我一見到圖書館年青義工, 一定會避之則吉, 這些人唔識點去成熟交友, 就好似我BLOG上那奇怪人咁, 講到D男女關係咁恐怖咁差咁卑劣, 唉..... 

3 則留言: