2013年9月30日 星期一

風霜倍滄桑

今天係唐人街食食下飯, 突然有人坐下鄰枱, 第一眼我望佢, 十分面善, 只是真係記唔起係邊度見過佢.

只是看清楚, 心中感到對方有點似黑幫大佬, 我就開始唔敢多望, 有少少驚.

但係呢, 我感到對方都係覺得我面善啦, 最後佢由同佢朋友講煲冬瓜, 轉到同侍應講廣東話, 我都記唔起佢係邊個.

後來大家食完, 各自埋單走人, 我行行下唐人街, 才記起佢係邊個, 已經15年前了, 佢曾經教過我煲冬瓜, 佢太太以前有份攪中文學校, 我就係去佢果度學煲冬瓜.

10 則留言:

  1. 點解呀??因為佢老左好多???

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 唔單只老左, 仲係生活令人滄桑囉.

      刪除
  2. 呀哈 ~ 這樣的事, 記來做什麼呢? 請問 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無乜為咖咋..... 只是這人教過我煲冬瓜, 以前又係一表人材, 現在卻顧左顧右....

      有時, 做人要去觀察下別人, 才會豐富自己人生,

      刪除