2013年9月18日 星期三

應對老年病, 由後生做起

很多中國人以為, 中國人瘦, 就沒無西人咁多高血壓, 膽固醇, 心臟病和糖尿病, 誰知, 中國人糖尿病發率已經超過美國.

中國城市人患糖尿高於農村人, 隨著經濟發展,中國的成人糖尿病率不斷增長. 上世紀80年代,中國的糖尿病患病率不到1%;2000年左右,患病率為5.5%; 2007年,患病率就到為9.7%, 今年更超過美國, 11.6%.

這個十分驚人, 因為即是代表很多中國人年老時, 醫療開支會十分高昂, 只是很多中國人還未意識他們將來老年生活會有幾艱難.

我 KEEP自己身體一直都好好, 今天才量過血壓: 120和77, 心跳70. 只是我天生瓜子口面, 咀細, 上下鄂就一定細, 唔夠位生D牙出來, 就會頂住D牙, 就會變兔牙. 但係人到中年, 牙患就開始出來, 每年都花唔少錢也不提了, 每天今更要花很多時間來溂牙清理口腔.

有時覺得, 網上D人同人嗌餐死, 係好無謂, 身在福中不知福, 先天體質比我好, 都唔知好好珍惜. 網上D人三九唔識七, 唔係由得人地喜歡講乜囉.

我曾經俾人係現實生活上中傷, 因為人人都知道有我這個人存在, 但唔多深入認識我本人囉, 就十分容易中傷我.

只是我都無理到這些人, 做好自己本份. 到了今天, 大部份這些人, 都無我咁好境, 身體健康也沒有我咁好, 因為這些人年青時, 花埋哂D時間係D唔等洗的是非閒話之中, 沒有做好自己本份, 理好自己身體, 人到中年, 經濟吃緊, 身體就開始走下坡.

有些人到這時醒覺都還好, 有些人更變本加厲, 更加去涉入是是非非之中, 更唔關注下自己的年老和健康問題, 實在與人無尤了, 神仙都幫唔到佢地.

大家係香港, 就算香港政府將來變成比加拿大政府更福利主義, 一切的社會福利, 都只係杯水車薪. 唯一救到佢地自己的人, 不是香港政府, 而係佢地自己.

2 則留言: