2013年9月14日 星期六

如果這個係謊話, 將會係最難推翻的謊話

哈哈哈, 大家又來聽我發瘋講"假如".....

前幾天科學家講話呢, 1977年射上太空的VOYAGER 1宇宙探測船, 已經係上年8月左右呢, 飛離我地這個太陽系喎.... 佢地憑乜咁講? 就係靠
宇宙探測船上的探測儀, 靠乜乜粒子的數量來推算囉.

我心想, 探測船上的位置儀一早壞左, 現在單靠乜乜粒子的數量來斷斷估無痛苦, 我覺得就..... 有無可能又係壞左呢?

不過為何咁難推翻班科學家的斷估呢? 因為要再射過一艏
宇宙探測船上去, 才可以證實佢地錯. 只是VOYAGER 1射的那年, 剛好趕上太陽系九子連珠, 九大行星成一直線, 就係靠這9大行星一字排開的引力, 將VOYAGER 1高速撥了出去. 這樣一撥, 個速度當然係比人類任何推動火箭速度更快. 不過, 話時話啦, 就算係破紀錄咁高速, 都要飛左36年, 才出到太陽系, 現在仲係靠乜乜粒子數量來斷斷估. 


只是下次再有九子連珠呢, 係要到公元2153年才有, 到時才可以再靠9大行星的引力, 撥過別外一宇宙探測船出太陽系, 到時才證明到今天的科學家有無錯或講大話呢.....

6 則留言:

  1. 哈哈!一百多年先證實到的謊言......

    回覆刪除
  2. JJ,你呢度留言要輸入驗證碼,好麻煩呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點樣才唔洗輸入驗證碼? 係咪我ADD你做朋友咁?

      刪除
  3. Hi, JJ您好, 大家又在此相聚啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相聚是有緣, 重逢今人心中有份溫暖, 把冰冷的心情驅走.

      刪除