2013年9月15日 星期日

兩性之間

成日都聽國內同一故仔, 話說有年青夫婦結婚後幾年, 都未有小朋友, 原來佢地以為男女睏埋一齊過夜, 就會自然有小朋友.

噢..... 其實..... 我覺得呢..... 這個無乜可能囉, 點會咁咖..... 咁.... 其實, 如果...... 好自然嘛, 男女一睏係度, 仲係已經結左婚, 一定會黐埋嘛, 黐多幾黐, 就會見到男女有乜唔同嘛..... 再用下D想像力, 再唔係上網查查"兩性之間", 一定找到好多答案.....
我係教徒都唔會咁戇居嘛, 就算我未結婚, 拍拖俾人阻頭阻勢, 我都知道結婚前, 有D乜野係唔可以蹉錯界!

黐線咖, 夫婦一齊睏係度幾年..... 都未知道男女有乜唔同..... ?


一 係這些人守身如玉, 一係男的似老夫子女的似鐘無艷, 一係係商家的嘜頭囉, 竟然國內有人攪個"性生活培訓班", 2天課程, 收2千5人仔, 嘩, 我JJ先生真係O哂咀呢, 乜國內人D錢咁易賺? 國內D人真係咁大富貴嗎? 佢地唔通無地方洗錢, 自己上網查查唔係知囉.

PS: 不過, 話時話呢嗄...... 我係網上找第一張相時, 搵左好耐, 想搵幅有東方男女睏係床上的相, 點知, 搵來搵去都搵唔到呀...... 即係呢..... 東方人唔喜歡提起男女係床上的片段, 或做毛豆.

其 實我覺得, 遮遮掩掩兩性之事, 係唔好囉. D人白痴才會容易做錯事, 當知道一切後, 就可以自行決定有D乜野唔好做囉. 很多教會在這些事情上, 點嚴點高水準, 都有人奉子成婚, 這些人大多婚後窮途潦倒, 因為越唔俾佢地知道兩性間的真相和責任, 一錯係上來, 越是錯得離譜.

沒有留言:

張貼留言