2013年9月16日 星期一

破碎的加國夢

昨天再去唐人街間圖書館, 發現又係關了門, 在門口吃閉門羮的義工小妹妹(同上次的不是同一一個), 又係認得我, 來同我講話. 佢話, 聽說管理的"X老師"離開了, 只有一兩個義工知道圖書館不會再開, 他來到後, 打電話給朋友, 才聽到這個傳聞.

見到眼前個小妹妹, 就想起佢口中的X老師, 可能十年前吧, 圖書館和大樓開始運作時, 這X老師就在那時獲聘為管理員, 聽朋友說, 他有法國MBA沙紙, 只是移民來加國後, 就來這裡工作.

當時X老師, 比現在這小妹妹大, 但比我還少. 只是這些政府資助項目人工低不在講, 仲好似做到打雜咁, 可能10年過後, 這X老師厭煩這種沒有前途的工作, 又或者政府見舉辦團體都唔係做野, 就減資助, 連帶X老師都受影響.

我想, 這個可能係一個破碎的加國夢了, 現在回國內去發展.....

見到眼前的小妹妹, 想起佢用"老師"來稱呼一個比我年紀少的人, 我心想佢一定好細, 講講下, 佢竟然稱呼一個讀緊大學的男義工做"師兄", 我才發現佢連大學都未入, 讀緊預科. 咁..... 我才醒起自己輩份都好高咁喎, 佢可能可以叫我做"師祖"


見小妹妹咁好人, 同我講咁多野, 本來想請佢去食個午飯. 但當時我一想到佢做得我個女有突時, 就想起人家用伯父或金魚佬來形容..... 噢, 都係君子不立危牆之下, 快快走人了.

PS: 後來我巡視座大樓, 唉, 真係管理得唔係好好囉, 使用量又偏低, 真係驚有天, 政府把這座唐人街的公眾大樓, 由唐人手中收回去.

前排講我這裡的福音機構, 搬左入去這大樓, 只是只佔地庫的一小角, 2-3張辦公枱, 幾個書架. 除了這福音機構, 現在連圖書館都摺埋, 就真係沒有任何人使用了. 見到場面咁泠清, 難怪很多中國人來了又走了, 可能走時, 不多不少有個破碎的加國夢吧!

8 則留言:

  1. JJ,我係包青天呀!恭喜您新屋入伙!((( )))

    回覆刪除
  2. 我來了!!!
    先來JJ 新居留下足跡.....我的還在裝需期間...齊齊加油!!!

    回覆刪除
  3. 但係佢做左10年先覺得無前途..好似耐左少少~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好多人滿心來到加國, 尤其國內D人去完歐洲後, 以為這裡機會多, 查實最後佢地發現唔係囉.

      刪除
  4. JJ,我問過了,你在【設定】中按【文章和留言】,然後在下面的【顯示驗證碼】按【否】,就OK了!

    回覆刪除