2013年9月20日 星期五

加國制度的失誤

前幾天, 因為部車還有保養, 就拿車去賣車的大品牌車行, 作例行檢查, 職員竟然話, 我後輪剎車片, 因為個掣動CAKE住, 把剎車片磨得很薄, 需要全套剎車系統更換, 要收我$460.

我開車咁留意架車, 實在感覺唔到剎車片有阻力, 就同職員講, 過多2個月才回來更換.

第二天, 我就拿部車去我別一間街坊車房, 找佢地來看看剎車系統有D乜問題.

點知查到無事, 清理和服務個剎車系統, 都只是$40元多一點點.

即係車行有心來呃客宰客囉......

真係問題接踵而來, 出租物業屋頂的防水層, 被強風吹壞了. 只是這
屋頂防水層只是5年新, 還有 SEARS 大公司信用擔保的保用嘛, 打電話去公司叫派人來修, 點知連打4日, 每天打4-5次, 都無人聽, 原本還有法文留言功能(理應係雙語), 但我E貓去投訴無人回覆我後, 連個法文留言功能都無埋.

即係話, 係連大公司都唔好信佢, 信佢一成雙目真係會失明, 唯有自己再出錢, 請其他公司來同我修好佢.



今 年可能我有阻滯, 屋企的木玻璃窗裡的舊防熱玻雙層璃舊了, 找間係我地左近, 開業27年的玻璃舖換, 點知換左後, 仲差過舊玻璃. 以前舊玻璃要外邊到零度才會凝結水氣了, 但係現在新裝上玻璃, 外邊10度就凝結水氣了, 我俾D相其他人看, 個個都話好過份.





8 則留言:

  1. 你好!祝你新居快樂!
    askyouaweek.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係新居, 住左25年了, 只是隔熱玻璃換左.....

      刪除
  2. 回覆
    1. 我現在都要靠人, 屋頂和窗, 自己做唔來呢

      刪除
  3. 今年咁多阻滯既?!?!?!?
    大公司都信唔過....都唔知信邊度好.....
    不過第一間車行真係過份!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係TOYOTA來, 好過份, 一向佢地商譽好好.

      係呀, 今年可能返唔到香港, 屋企和出租物業仲有好多野未整好.

      刪除
  4. 回覆
    1. 今天出錢修屋頂, 在保養之外的, 唉, 總算唔怕落雨入水了.

      刪除