2013年9月14日 星期六

請帶我到遠方去....

這是一個國內年青女導遊地陪對我說的.....

那次我在香港一個人參加國內團, 只是同團一些其他男團友, 攪到個男導遊要半夜跑去公安局, 為他們解圍.

可能個男導遊見我人不錯又老實, 連一般男人夜裡的壞消遣也沒有, 就同個女地陪講開我.

只是, 女地陪這句說話, 來得沉重了一點, 令我感到責任很大, 好似風塵三俠裡, 紅弗女半夜偷走出相府, 來到李靖的旅店, 要求跟住李靖.

尤其, 佢誤以為我係港燦, 實際係加燦, 帶佢回來我這裡 - 法語的加國魁北克, 佢又真係會好大鑊咖. 我唔住近任何唐人街, 而且離唐人街更是很遠, 這裡對佢來講, 一定係"叫天不應, 叫地不聞"的窮山惡水. 如果國內生活令佢煩惱, 可能我這裡卻令佢悶壞了.

有時, 男女關係呢, 唔係我係個好人, 無不良嗜好, 就一定掂喎, 總要大家思想和生活習慣相近, 才有得發展男女關係咖.

真係唔好傻呀, 不要
以為外國歸僑/港澳同胞, 就一定會帶俾佢一個好的新開始, 相反地, 更可能帶埋佢無止境的新煩惱. 佢人生重新起步, 連語言和生活習慣也要好似小朋友咁, 從新學過, 係十分煩惱的.

有時, 很多外國歸僑的原居地, 可能比國內的二線城市還要落後, 任何女性一定要睇清楚是那裡的外國歸僑, 人家就算係什麼什麼老總老闆, 都可能只是個虛函或小公司規模, 最後看清楚時, 就不能怪人家有心欺騙. 



 PS: 很多港燦北上娶妻, 聽過唔少新移民婦女指責港燦"唔對板", 其實, 這個又唔只發生係香港, 有時連香港遠嫁他方的港女, 都會有如此感覺, 只是如果港女嫁個西人, 因為文化唔同, 佢地一時三刻仍未感到"唔對板", 但耐左, 就會看到西人缺點的一面.

其實, 任何人都有缺點, 視乎男女雙女夾唔夾, 可否容忍到對方缺點. 只是大家一埋堆見面, 就要我跳過哂認識和拍拖這些重要步驟, 立刻做個咁重大的人生決定, 如果我同佢講YES, 佢都會心裡質疑我有幾多誠意啦.

沒有留言:

張貼留言