2013年9月29日 星期日

Killer Prof..... 殺手教授

哈哈哈, 最近國內網上紅完美女大學生, 又來紅爆美女教授.

就係這位叫
戴菲菲的美女了















只是呢, 以我係加記求學的經驗呢, 男教授有少少發胖的, 通常會好鍚學生咖, 女教授呢, 通常都會好嚴好惡, 尤其有幾份姿色, 高高瘦瘦果D...... 我真係好怕佢地... 噢.....

唔知道係咪靚女呢, 天生係同靚仔唔多岩傾呢嗄? 又或係有任何原因, 例如..... 曾經被某個靚仔HURT過.

有次, 有個教授曾經來同我講: "JJ, 乜你成日D答題都唔岩咖, 你再係咁, 我係唔會俾你合格喎!"

不過, 我發覺隔離個肥鬼仔答得比我更無厘頭啦, 佢都無交叉零蛋佢喎!
 













2 則留言: