2013年9月23日 星期一

我這裡的朋友?

哈, 幾天前, BLOG上有人問我, 我在加記這裡的朋友, 為何無上來我這BLOG?

為何我這裡的BLOG友, 沒有像在現實生活中熟識我呢?

其 實, 我用港人的想法來寫BLOG, 好多我這裡的朋友都未必有興趣, 而且佢地又唔一定中文好好, 更不會識打中文字. 就算來看我寫D乜, 都未必可以留到回應, 又或俾大家見到佢地上來睇我個BLOG. 佢地睇到好過癮時, 頂多打個電話來同我吹水, 或約我出去食飯吹水囉.

要明白一點, D人好似我咁, 就算原本係香港出生長大, 生活左好耐, 但一移民左來加國, 心態都唔同左, 又未必同大家傾得埋.

我係用左好大努力, 才同大家傾到計咋.

6 則留言:

  1. Hi, 你好嗎, 哈哈, 大家又可重聚啦.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,

      百劫重逢是知音
      莫忘友情最可貴

      刪除
  2. 咁就努力寫多啲中文,加油◕‿◕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D中文英文已夠好, 不過法文就好差, 嘻嘻2

      刪除
  3. 咁好彩你d中文咁好咋~~~如果唔係就變左係我地溝通唔到~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我這裡好多人呢, D中文都好好, 只是打唔到中文字囉..... 睇一定無問題

      刪除