2015年1月1日 星期四

天龍八部 - 西夏公主/夢姑

新年第一天, 整D醒神野俾大家睇下, 哈哈哈...... 

香港和大陸拍左好多次的天龍八部, 但飾演西夏公主果個演員呢...... 來來去去, 都無乜邊幾個演活角色..... 香港版由82年王祖賢到97年黃紀塋, 台灣1991年版宋岡陵, 國內版由2003年王海珍到2013年王雅慧, 都沒有小數民族的那種入型入格. 不過, 又奇怪呀, 大部份靚女都係姓王, 哈哈哈, 西夏公主本姓李, 是現代的藏民的近親. 下次再開拍天龍八部, 應該找些少數民族來演吧, 段譽, 蕭峰, 西夏公主, 這些全都是少數民族嘛.

現在我JJ推薦一個人來演, 一定好入型入格, 這女原來是哈薩克斯坦共和國的青女排隊後備球員, 名叫莎賓娜·艾媞博柯娃(哈薩克語:Сабина Алтынбекова), 芳齡18歲咋..... 噢...... 找佢演活西夏公主, 一定叫好又叫座呀...... 嘩哈哈...... 

再整埋其他演西夏公主的靚女, 來做比較, 大家來評下, 邊個做西夏公主正D.....  





















PS: 上年10月我返香港時, 係旺角"濕平"時見到....... 國內國家隊泳手..... 孫洋...... 嘩..... 佢真係好大隻咖, 高就高我少少, 但係好橫囉, 真妒忌佢拖住個女友咁靚女, 我一於推薦埋佢去做虛竹, 襯著這個哈薩克斯坦高妹, 一定可以為國爭光了. 

我JJ唔夠高呀, 如果我唔係, 我一定會毛遂自薦自己來做虛竹咖..... 哈哈哈.....

2 則留言:

  1. 咁佢又係幾高幾靚女既~~~好清純呀個樣~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 你有無懷疑過佢係....... 賀爾蒙失調才咁高呢? 這些人其實大多都只能靚一陣間, 如果你睇到佢父母D相, 你會發現其實佢注定係個悲劇人物.

      這般高的女人, 賀爾蒙失調的後遺症, 大約會係..... 將來佢會有點似男人, 生鬚或毛孔抗大, 是其中一個大可能.

      所以, 我們唔需要羡慕別人, 因為你見佢咁樣, 可能係一種病來咖. 傳聞西施最美時, 是他撫著胸口, 原來佢那時是胃痛緊呀.

      刪除