2015年1月27日 星期二

人可以有幾相似?

上年我回港, 常常給人問我有無去佔中, 有次更有街上陌生人, 語帶撩交打的口吻, 來問我是否係某某佔中學生的"木咀"(真係有點喊打喊殺喎), 我才發現我個樣, 原來真係有少少似某某人. 

原來, 這個不是單單發生在我身上. 

大家看看.... 

美國影星Alec Baldwin 和美國 13任總統 Millard Fillmore. 




2. Shia Labeouf 和科學偉人 愛因斯坦年青時, 原來, 佢後生時, 都好靚仔, 為何佢個女唔靚女?



3. Leonardo DiCarpio 和一名50年代不知名女性



4. John Travolta 和一名19世紀不知名男性



5. Bruce Willis 和二戰美國5星上將 麥克阿瑟



6. Nicolas Cage 和 19世紀一名不知名男性



7. 彊屍片男主角 Robert Pattison 和一名19世紀未不知名男性, 不過, 對不起, 人家比男主角更COOL啊!



8. 最後, 係我地 FACEBOOK教主 和 西班牙國王 菲臘4世



4 則留言:

  1. 你應該都放你自己張相同你相似那相比大家看看

    回覆刪除
    回覆
    1. 帖自己相出來, 我有點怕, 前些時候, 有人來的BLOG偷我相來攪事, 所以我一直只放半面相.

      刪除
  2. 回覆
    1. 古巨基....... 孫中山...... 佢地好似係同鄉呀..... 又或者佢地有親戚關係吧!

      刪除