2015年1月7日 星期三

嘩哈哈..... 我這裡居然出現月下老人

今天放工回家一看交友網, 在那些討厭的援交一夜情POST中間(真不明白為何交友網唔把這些人分出去, 佢地有佢地刺激, 其他人有其他人正常交友), 竟然出現了有人自稱是月老. 

立刻去睇睇, 簡體字來的, 唔洗問煲冬瓜人仕啦, 即係無我行吧, 都唔關我事.

原來月老係一對年老夫妻, 兒女己婚, 並聲稱認識很多什麼什麼優秀青年, 想用來為其他單身人仕來搭橋引線, 只為積德, 別無他意云云....... 

好啦, 這個也好, 雖然唔關我事, 但我樂見其成. 

PS: 只是,..... 我們廣東人有講唔做中唔做保, 唔做媒人三代好, 婚姻轉介人呢, 好澤洗的, 人家結婚結得唔好, 就會怨死個媒人.

3 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 半個上海人咁啦, 香港出世, 母親香港人呀, 除了風俗帶有點上海人, 其他的, 都好廣東咖, 再加上半生居住在加國, 到現在我真是不知道自己係乜人了,

      刪除