2015年1月5日 星期一

新玩具

一直以來, 我處理網上銀行或購物, 都不是用 BILL 叔叔 D 微軟系統, 因為太唔可靠, 就算我有 ANTI-VIRUS, 我都不能安枕. 我一向用 蘋果部舊機來上網做D重要野.

但係現在唔同左了, 有新野, 在ANDROID 的 TABLET外, 現在再加 CHROME BOOK, 這部野上網十分穩定, 而且用電量很少, 可以用7小時, 我部 DELL手提電腦, 都係9小時, 不過係 IDLE 咁 STAND-BY, 一到開機做野, 就會跌到得番4小時, 搭飛機番香港, 係機上寫下 BLOG 聽下歌, 未到半路就無電. 現在有 CHROME BOOK, 有 KEYBOARD, 比ANDROID TABLET 好很多.



5 則留言:

  1. 回覆
    1. 你都知道啦, 姐姐, 我係密底算盤, 俾我算過, 點會有野漏出來, 這部野原價賣$280加仔, 聖誕後減價, $220咋........不過, 就算唔減, 都平過任何視窗手提電腦, 因為CHROME BOOK 個OS係免費咖, CHROME BOOK 的HARDWARE係因應 OS 而設計, 雖然唔強勁, 但 個OS設計係唔需要HARDWARE 強勁嘛, 又慳錢又慳電, 當然打機, 就無得用CHROME BOOK了,

      刪除
  2. 係就好啦~有新野玩~
    咁你有好多部機用喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我部蘋果快要瓜了, 部DELL越來越慢(買機時我自己換左SSD, 應該快和省電), 可以用手捽, 但微軟D7系統, 用手捽唔方便, 而且每隔1-2年, 就要重新安裝過, 但部DELL無跟機安裝碟, 本來自己備份左, 但忘記放左係邊, 所以也快要瓜得了.

      另一部ASUS WINDOW 8(又係買機時我自己換左SSD), 可以用手捽得, 只是我唔多喜歡 8 的 系統, 覺得唔習慣, 所以, 都係喜歡ANDROID和 CHROME OS, 容易用呢.

      刪除