2015年1月10日 星期六

被人挑剔, 唯有如實回答.....

我有個住得很近的前教友, 大約隔我幾條街吧. 

以前我還去那唐人教會時, 佢常常敦起個長輩款, 但實際裡, 我感到我常常被佢這等人來無理挑剔. 

那時, 我心裡想, 我這等孝子賢孫型的人, 對自己家庭, 甚至對教會, 都盡一已之責任, 要是這些人這樣挑剔我, 真不知道他們會邀請什麼的人, 來返教會慕道.

自從那教會的主任牧師講: "GOOD PEOPLE HURTING GOOD PEOPLE FOR GOOD REASON".

我實在覺得, 再留在這等地方, 錯誤就一定是在自己身上, 不再在別人身上了. 連個牧師都講到明, 那裡的人怎樣的行事作風了, 再去就自己犯濺了. 

其實, 我常常都係左近的超市和商場見到佢和佢屋企人, 可能佢地唔敢大方D來打招呼吧!

前排我行超市, 在窄少通道上見到佢, 我當然大方點去打個招呼, 只是他們的毛病又來了. 

佢初時講好耐無見我, 我回應說, 時不時都在超市見到佢地, 之後, 佢就問我, 點解咁耐唔返教會. 

佢講到, 只有佢返的那間教會, 才是教會咁, 我返其他教會, 就不是教會咁. 我唯有回實情, 我去他那教會時, 十分不開心. 

有時, 這些人的心態, 反映在他們說話上. 俾著我, 就會說, 你很久沒有回來探我們了, 教會裡某某人十分掛住你, 常常提起你來.

沒有留言:

張貼留言