2015年1月26日 星期一

韓風吹到加國否?

昨天行街街, 有間舖頭叫 FACESHOP, 顧名思義, 就是買美容用品, 只是門口登的大型代言人相片, 不是女性, 而是男性,

嗱..... 嗱..... 嗱.....大家咪心跳加速啦, 因為這位就是很多女網友日思夜想的...... 星星電視劇男主角..... YEAH..... give me a five!

係個大商場裡這樣的廣告, 真係好搶眼, 好有韓風味, 可能西人只知道係東方風味, 其實都好提升了東方男性的型像和認受性. 或者, 我下次去買番D野, 當係支持一下這些人的意念.



PS: 我以前去間教會, 有個家庭是做美容院生意的, 有次我問她們, 會否做男性生意. 其實在當時, 已經開始流行西人男性做美容護理, 只是她們可能未想過, 就十分緊張的去同傳道人講, 我聽其中語氣, 有點好像誤以為我軒涉色情. 可能我又真係係中國人圈子中前衛了一點吧! 看看今天, 人家韓國人賺大錢了, 這家庭仍在唐人街開著她們的美容院.

不過, 韓風令男性更女性化, 這個卻是無容置疑. 我作為男性, 我只需要別人覺得我為人清潔整齊, 面容給人一個和善溫文爾雅的印象, 而不是給人娘腔腔, 給人來保護的印象. 

情人節又快近了, 又到我受到壓力的時候, 可能大家不知道我有甚麼壓力, 其實, 有很多身邊認識的單身女仕一到情人節, 就被家人和環境來追逼, 她們就會在我身上"減壓". 

當中有些女性甚至來問我, 是否同性戀者/性無能/無錢結婚拍拖, 我又要重新一次講, 因為以前我去的那間唐人教會出了問題, 令到多人不婚遲婚, 我年紀大了之後, 都習慣了單身幾十年(我離開這教會時, 是30到快尾), 適應有個太太女友在身邊的能力低了, 就不容易想去拍拖. 

我每次一聽到有女性以性或錢的話題, 這樣來挑剔我, 我當然感到無比的受辱,令我越來越痛恨以前那間教會的一些混人.


2 則留言:

  1. 下?原來佢係The face shop代言咩~點解澳門哥間唔係既~
    男性美容就係色情...搞咩呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天再去FACESHOP, 已經無左都都了,

      男性美容25年前開始興, 到今天才受人接受, 所以當時其他人不接受, 我也理解

      刪除