2015年1月22日 星期四

老去了的時裝品牌

今年特別多時裝公司關門大吉, 繼 JACOB, MEXX 和 SMART SET, 現在連大型百貨公司 TARGET, 都從加國撤資唔玩了, 聽說佢地一個月蝕300萬加仔, 實在唔少野呀. 

其中可能的部份原因, 是這些品牌和公司所追縱的目標顧客群組, 年紀不斷老去, 這些品牌不斷改變其款式和呎碼, 來迎合目標顧客組群, 只是有時人有錯手, 馬有失蹄, 某幾年裡, 追縱不到目標顧客組群, D貨賣唔出, 積著存貨, 就會深陷財困, 最後就有可能清盤收檔了. 

我年青時最喜歡一個叫 LA CHATEAU的時裝品牌, 有點飛仔格, 不過, 現在我就不會去買這品牌, 因為我覺得家陣佢D款, 飛仔又唔飛仔, 老坑又唔老坑, 四不像, 著佢地D衫褲出街, 有點給人說: 我係30年前的飛仔, 不過, 現在老了, 仍在勉懷著息日的GOOD OLD DAYS. 

我現在喜歡入去年青人專賣店, 因為D款大多樸實, 而顏色大多令人性格鮮明, 最重要係呎碼多數岩我, 求其細碼, 就一定岩. 相反, 現在去買我同年人那些品牌的衫褲, 全部都唔岩我的, 就算我買細碼, D衫褲不是太長, 而是太闊身, 常常朗來朗去, 冬天這樣的衣著, 是十分不暖和的.

還有, 很多時候, 這裡17-18歲的年青人也太肥太橫, 都穿不上細碼, 要穿中大碼, 那就賣唔去, 就要減價來吸引我這樣呎碼的人. 

PS: 正是因為我著細碼的年青人衫褲, 後果就是我常給人誤會了是個20歲的小哥. 約了一班同年朋友出來聚會, 我卻令到朋友們不自在, 如背上有剌的感覺. 尤其朋友帶著太太出來時, 面上總有對他們太太愧欠的神情. 

最攪笑, 有一次剛認識一位年紀小我十年的女網友, 交換了相片後, 對方竟然帶鄙視語氣來質懷我, 是否一心想攪"姊弟戀". 人生總是啼笑皆非的, 但不怕, 正因為我種種跟別人不同的地方, 才令我自己, 有著比別人更多的機會吧!



4 則留言:

  1. 人到中年好多人都發福了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咖, 就因為我跟我同年朋友格格不入, 就會有點寂寞了.

      刪除
  2. target都要執呀??
    我淨係去過美國同埋澳洲哥間..
    澳洲哥間d貨又係唔掂的......

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國TARGET無執, 只是加拿大的全部會關門, 有萬八人因此失業了.

      刪除