2019年5月29日 星期三

貿戰下的口水戰 - 2個婆娘!

哈哈哈, 俗語有講, 能夠文爭..... 就不用武斗...... 

嘩哈哈, 雙方都派出兩個婆娘來比一比先, 啊..... 係呀, 係兩個婆娘呀!

本來我JJ講貿戰, 真係講到好厭, 攪到我成日都三幅被, 講完又講.

現在好了, 有2個婆娘加入喎, 有趣的地方, 並不是這兩個婆娘秀色可餐, 而係佢地兩個都絕不討好呀! 一個係官方電視台讀稿員, 一個成日係電視台節目上批評CHINESE(佢刻意令人分不清中國政府和中國人的分別), 克人憎到死!

竟然派兩個唔多親善的面孔, 用意都已經知道..... 以右婆娘一貫係佢節目的講法, 佢一定會大彈中國人騙佢呃佢, 差在未肯氹佢上床. 我JJ今次唔會講右婆娘了, 因為佢無D新意呀!

咁..... 呵呵呵, 我就只講"左婆娘"了. 

我估呢, 佢一定..... 第一批評右婆娘係種族主義者, 保護主義者, 反全球一體化主義者, 反開放, 反包容, 破壞美國包容的多元社會. 這幾條罪名, 係美國, 條條都係死罪, 可以令到右婆娘立刻無得撈呀!

之後,  佢就一定大罵美國人自己定出的貿易規則, 美國人自己用就得, 現在竟然唔俾其他人用 - 虛偽呀! 

最後, 佢就會講, 中國這幾十年發展出來的建設, 不少的部份, 是因應美國商人和消費者的需求, 而發展出來的, 現在美國人強行用關稅來摧毁中國這部份的建設, 不少中國人傾家蕩產之餘, 將來再沒有中國人敢來因應美國消費者的需要, 而作出口的建設. 中國人日後只會走自己的路, 不再理會老美了!




PS: 好啦, 有圖有真相呀, 睇圖呢, 左婆娘比較清純一D, 無撻咁多面懵膏係面上, 顯出少少皺紋, 無咁彊屍面囉! 

不過, 佢地一定唔會睇得上我JJ這些唐人男人, 嗄, 點解? 因為佢地一見到我, 就會怒火中燒, 宜得走上來鐘我幾鎚呀, 佢地心中一定會喃喃自語講: "死o靚仔, 頂你個X呀, 你男人老9, 竟然面上仲比我地還要光滑青春, 攪到我地每次出街, 都要撻咁多層面懵膏, 化勁個妝, 才敢出街見人, 你JJ係咪抵死呀? 簡直係死有如辜呀你!"

噢..... 可能這個係..... 今次中美唯一可以達致一致的地方了, 無法啦, 佢地唔出青春美女, 出兩個咁o既婆娘,  一見到我JJ, 就只會係咁收場囉!

沒有留言:

張貼留言