2019年5月5日 星期日

我活得自在, 全因為家人個個都做好自己本份!

昨天我講, 我D侄仔侄女個個都話唔要我D錢, 其實佢地真係好乖咖, 好有我心的, 唔想我做任何事時, 都被其他事來拖住.

佢地由細細個開始, 就叫我唔洗留錢俾佢地, 言下之意, 就係叫我..... 當我經濟許可時, 就自己去決定退休, 不用以他們為念.

但我一睇現在年青人D就業出路, 比我以前畢業時還差, 我就覺得唔可以唔睇睇佢地.

可能係..... 我家族裡D人, 真係得到上天眷佑, 心裡善良無惡念, 我畢業時的加記就業環境咁困難, 我現在都OK, 連我D侄仔侄女畢業出來後, 一切都OK, 咁我就可以放心去退休了.

我有個侄仔, 將會去供讀博士, 可能係繼承左我哥的那種攪研究的天賦, 好啦, 我只係擔心佢一個囉, 因為他的前路最不容易呀. 

PS: 回看我以前那華人教會裡D人, 大部份人都仍在怨天尤人, 整天在指責別人. 其實, 這些人係阻住別人, 來信耶穌的. 相比我家族裡的人, 我地大部份人都做好自己正事實事, 只是一看到這等教會人仕, 我真係擔心我親人會唔想去教會呀!


沒有留言:

張貼留言