2019年5月8日 星期三

我這裡的商舖租賃市場有幾差?

咁大個OUTLET MALL, 竟然得番4檔野仍然開緊門做生意, 不過, 其中2檔唔係賣野,  一檔係兒童樂園跳彈床, 一檔係玩打槍, 即係只得番原本2檔野仲係度賣野, 仲做生意呀!

唉, 近住有商舖的泊位, 才有幾架車泊係門口, 再行遠少少,  就無車又空空如也.

所以, 大家咪用香港的地產市道, 來睇加記, 尤其係法語的魁北克. 

如果大家有去過英國和法國, 大家都知道有幾大分別. 而係加記, 加記英語地區同法語地區的經濟, 當中差距都係一樣呀! 很多人係多倫多已經覺得難捱了, 不過, 如果佢地來到魁北克, 相信更難捱了.

始終, 我JJ都係要承認, 我JJ係一個行運行到由頭到腳趾尾的人, 係這個嚴重鳥不生蛋的魁北克, 我生活得都算OK囉.




4 則留言:

  1. 我覺得你直成過得好好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我過得好? 都係過得好似個阿四咁啦, 都無傭人幫我, 更無鐘點, 我自己家中一腳踢呀!,哈哈哈....

      刪除
  2. 哈,你生活無憂啦,可加港兩邊走,令人羨慕呀!^ω^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁, 生活無憂都算咖, 不過加港兩邊走呢, 就越來越唔得了, 以前適應時差唔洗2天, 現在要2個星期呀, 這段時間內, 真係好似幽靈咁, 夜晚黑睏唔著.... 日頭又無厘精神.

      刪除