2019年5月28日 星期二

馬教主, 現在你雖然被鄧冬菇, 但你音容宛在呀!

想起淘寶, 原來最近有人封左馬教主成為網購祖師爺, 其他果D祖師爺, 如..... 地盤佬祖師爺係魯班, 黑社會/差佬祖師爺係關公, 豬肉佬祖師爺係張飛, 草蓆藤具祖師爺係劉備, 街邊賣蒸包的祖師爺係孔明, 近代呢, 我地都時時見, 就有.... 左仔拜無主席囉! 吖, 唔知道街邊賣粿蒸粽的祖師爺.... 係咪屈原? 又唔知道, 律師公會班友, 會唔會拜包青天呢嗄? 又唔知道, 身為地產佬的C生, 佢會唔會去拜..... 中國最早實行"BUY LOW SELL HIGH"的孔子門生 - 子貢?




各位, 點解我會想起淘寶? 大家泥睇睇我這裡, 買件咁野, 竟然係咁樣價錢, 我都係去淘寶好了. 我這邊賣到$229加仔再+15% 消售稅喎.... 為成千5港紙呀. 

香港黃金都唔會咁貴, 3-4百港仔就有件啦! 淘寶就1-2百人仔嘛!




1 則留言: