2019年5月11日 星期六

中美現在攪D乜? 唔係爭霸你死我活, 又唔係鬥而不破, 而係攪緊離婚啊!

好啦, 中美貿戰到今天, 峯回路轉, 初頭上年12月又話城下之盟, 有人為左3個月寛限期, 踒低左, 到3-4月時又再續寛限期, 有人仲講到好大機會達成協議, 但到左剛剛果個星期日, 就話有人反口, 老美就立刻加關稅.

之後, 大把人走出來用經貿數據分析...... 話中方會經濟崩潰, 一定會踒低, 無得打.

嗱, 我JJ自己唔係專瓜, 就真係無得好似人地咁叻, 用經貿數據來分析了.

之不過, 好多人唔嚐試, 去用一個紅二代的身份和背境, 設身處地去想想究竟現在發生的一切, 係有乜含意?

嗱, 如果我係紅二代, 自細跟本係無金錢/經貿的觀念, 只有權力的觀念, 尤其如何去透過發展共慘黨, 來獲取至高至上的黨內支持和權力. 一講到至高至上的權力, 當然係中國土壤裡, 無主席係最佳的樣板嘛!

大家睇無主席以前點做, 再睇睇現在集大大點做, 是否有D相似呢? 都係.....  同大家果D經貿的觀點, 唔多吻合喎.

假設這些紅二代的上一輩, 讚成入WTO, 讚成承諾開放市場和民主化, 係權宜之計, 目的係想先攪起個經濟, 之後反抬都未遲呀!

如果大家用這個假設去看這十幾年所發生的事, 就真係好吻合喎.

老美又會上當? 當然唔係啦, 老美自知道人口老化, 要拉攏中國, 因為中國有佢地好想要的東西, 廉價勞動力嘛!

咁, 這十幾年所發生的事, 就唔係夫妻結婚後嗌交LU, 而係姣婆遇上脂粉客, 各取所需囉!

為何這幾年脂粉客咁鐘意刁難個姣婆呢? 全因為姣婆開始年紀大吖嘛! 無能力再提供廉價勞動力, 即係大家要計劃分手囉!

現在發生的一切, 好簡單咖咋, 睇下邊個需要對方多D, 邊個就要去踒低, 應承短期的妥協囉! 

雙方都係度試緊, 如果無左對方, 會否死人先? 如果無乜影響, 就再試下一樣, 試多一排之後, 就會清楚洒, 或補救好果D要補救的地方. 

所以, 我JJ仍然維持我上年的想法, 中美現在唔係爭霸, 唔係鬥而不破, 而係各自試緊無左對方時, 是否可以繼續生存到, 攪緊離婚手續呀!

PS: 老美加左中國10%後, D經濟數據都仲係好靚仔喎, 咁, 我JJ唔多知道了, 不過, 我好懷疑長期能否都好似咁囉! 不過, 大家要記住一件好重要的事, 集大大作決定, 經貿民生, 未必係佢首要去思考的範疇呀, 治政/權力/集權/黨的未來, 才是佢首要的考量.

至於當奴友, 雖然係商人出身, 但到最後拍板, 佢都係身不由已咖, 咪以為佢可以自把自為. 

集大大/當奴友自話自說係好朋友, 有特殊關係和情誼, 但全都係攞來吹, 以安定人心, 整個假象出來, 矇混世人的神經, 使其麻木和瘋狂, 直到中美公開灘牌!





沒有留言:

張貼留言