2019年5月22日 星期三

身在福中不知福, 又一例!

前幾日, 又見到這位妹妹仔係度發表偉論, 哈哈哈, 今次佢唔再講"大陸西"了, 而係吹到上邊深圳好高大上喎, 話香港行緊敗運. 

哈哈哈, 如果正如這妹妹仔講, 香港行敗運, 難道世界其他地方會行好運? 深圳又點會好到邊呀? 就連加記所有大城市裡, 都係滿街露宿者流浪漢呀! 美國大把人欠債斷供而自殺呀!

我建議這妹妹仔去深圳關外睇下, 其中一個地方叫龍華區, 4號線尾站清湖地鐵一出來, 裡邊有個地方叫三和人才XX, 搵日早上6-7點去到, 就見到大群大群三和大神, 係度搶緊老散日結工. 

有時, 我會問, 為何這妹妹仔住在香港, 連深圳都不清楚? 反而我這個長住加國的加燦, 知道咁多. 我廿年前都叫D人咪掛住淨係係度飲飲食食. 勸人增加見識, 增加見聞, 開闊眼界. 家族背境唔係一個太大的因素, 天生聰唔聰明, 天生健唔健康, 都唔緊要, 但千祈咪係度唔生鏽.

我係加記, 接觸到一班自稱深圳建設兵團的前深圳人, 個個都係北方大學一畢業後, 就湧去最多機會的深圳打工, 之後, 就以專業人仕身份, 移民加國了. 但係移民後, 都係係加記打工一份囉, 前境? 無呀, 穩定職業? 無呀, 大多都係係度打發日子囉! 見工打工, 過一日得一日. 從他們身上, 我發現這些外表充滿自信的前深圳人, 都只係人一個囉. 

我地港燦醒果班, 只係唔醒出面姐, 又或好似妹妹仔這些人咁, 無機會接觸到醒果班港燦囉! 

唉, 無法了, 眼界+見識+背境, 令到很多港人唔開心, 身在福中不知福.

沒有留言:

張貼留言