2019年5月4日 星期六

做投資決定, 要睇自己處境, 唔好估大市走向.

前幾天睇網友篇文, 話之前人人都估錯大市會爆煲, 仲話大市會點升點升.

其實, 我一直在想, 個市唔會點大升, 就係..... 可能係大跌的訊號.... 因為如果預期大升, 點跌都唔會大跌, 只會作頂多10%的調整囉. 

現在一個二個估會升5-10%, 即係好微的對上調整囉! 咁, 即係D人唔會估大升囉, 咁, 大跌的風險仍然陰魂不散呀!

對於我自己來說, 我反而好後悔, 唔早D賣左我D投資物業和較高風險的股票.

因為到現在, 才發現一事, 我過去的5-10年來賺D錢, 原來..... 好有可能.... 唔會係我自己去洗囉!

咁, 我這5-10年唔係白做?! 即係我本應早5-10年就應該退休了.

早知係咁, 我一早唔撈啦! 當時趁後生, 一年365日都去玩.  我還撈緊時, 一年只得一個月去玩, 太無癮了.

所以, 作出投資的決定時, 記緊一定唔可以估大市走向, 只可以睇住自己的人生前路, 做出相應的投資決定. 

原本, 我還諗住我將D錢, 將來百年後, 俾我D侄仔侄女, 點知道佢地一個二個都話唔要我D錢, 佢地個個都搵到. 咁, 我真係好失落, 原來我係白做左好多年了.




4 則留言:

  1. 咁JJ依家plan去旅行玩下都唔遲嘅^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲左啦, 行唔得遠就攰, 以前一日由天未光行到日落, 都仲得, 現在行4-5粒鐘, 就灘係度了.

      刪除
  2. Mr JJ ,最近你好似比較忙,有時間的話,可否回應一下不同的留言,
    好多讀者(包括me)都想在不同方面學習,同了解多啲你的真知灼見

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀, 因為我八足咁多瓜, 但我會多D回來覆留言呀,

      刪除