2019年5月21日 星期二

為何我叫朋友早D退休?

其實, 我由後生開始, 已經力勸D朋友多儲蓄, 好使將來年紀開始大時, 生活會好D.

因為袋中有錢, 就可以早D退休嘛.....

好多人話我, 退休之後太悶了. 這個說出這些人的個人問題, 因為在工作以外, 他們沒有自己人生.

而且, 提早退休唔等如人生一切停頓, 坐係度等死, 還可以做其他自己喜歡的事, 一邊做自己喜歡的事, 一邊減慢生活的速度, 給自己多點時間來養好自己身體, 以備將來一到60歲後, 身體直線往下走下坡.

我一直都講, 55歲之後搵的錢, 很有可能到最後, 用係因為老年工作壓力下, 身體轉差後的醫療開支. 

55歲之後, 除非身體一向好好, 還可以繼續工作. 但如果好似我JJ咁, 天生薄命, 細時成日去睇醫生, 就唔該早D退休, 最少可以慳番D醫療資源, 俾其他人. 

當然, 正如我JJ話齋, 有能力越早退休, 就咪鬼等到55呀! 50, 45, 40.......就算35, 哈哈哈, 都可以退休呀, 咪鬼理別人係度指手督腳漫罵呀, 自己有能力早退休, 關其他人乜事呀?(漫話最多, 是那些去教會旨意別人幫手的人, 其次是那些一心旨意老公養的女教友.)

我JJ自己發現一事, 我咁早退休, 我每天早晨做個半小時柔軟體操, 每晚一上床, 就大教睏天光7小時. 我D記性好左好多呀, 就快回復番我後生時, 未去果間華人教會之前, 過目不忘的天生本領. 

係呀, 原來早早退休, 身體還年青, 可以復原番D創傷呀. 這個是十分重要的, 身體和精神創傷能夠復原過來! 將來的人生才會好,  醫療開支才會減少呀! 大家唔好讓自己陷入"阿茂整餅"的人生陷阱當中. 

PS: 唉..... 我D醫生哥哥, 睇落佢地都好難退休, 因為佢地係名醫, D病人排長隊等睇佢地, 成日有人打電話去苦苦要求佢地再收新病人. 嗱, 好似佢地咁樣, 就真係唔可以自己話退休就退休. 當然, 錢對於佢地來講, 早早已經不是考量的因素.

其實, 我JJ十分幸福, 早早咁後生搵夠錢退休, 又可以唔洗理會別人, 自己一話退休, 就立刻退休.


2 則留言:

  1. 有能力先可早退休啊,大佬!

    回覆刪除
  2. 好同意j兄講 我今年47 準備一半退休 陪小朋友嚟多倫多讀書 可能做啲 唔使咁煩嘅工啦希望快啲適應 多倫多嘅天氣 因為比香港讀好多

    回覆刪除