2019年5月12日 星期日

為何我叫人咪移民或回流返去外國?

各位, 我JJ上年講到中美貿易戰時, 我唔係講話...... 叫大家唔好移民? 唔好回流返外國? 當時我講, 全球在貿戰下, 香港相比外國, 我地港燦留係香港, 會比較住係外國, 會好一點.

點解我會有咁樣的睇法? 因為我自己覺得自己係外國生活多年, 都係覺得香港生活會開心D. 很多人會好似我咁, 就算留係加記生活唔錯, 但係香港生活, 將會更好. 而且就算我生活唔錯, 唔代表其他人都應該留係加記.

大多數人都係行一條人人都行的寛闊大路, 有很多朋友, 而唔會好似我咁, 獨自行一條同人唔同的路.

就以90年代初為例, 很多加燦都回流返去, 因為相比加記, 香港生活, 又真係好過加記喎, 起碼朋友會多D. 

就算, 將來香港可能會面臨很大程度上的資產價格調整, 香港都會適合大部份的港人. 

還有, 當香港面臨資產價格調整時, 世界各地資產價格, 都會一同來調整咖. 而且波幅未必比香港少, 只是, 外國很多國家都是高稅率, 蝕錢容易賺錢難, 扣完稅後, 賺一桶金, 係難過係香港咖. 

PS: 有次, 我係唐人街, 見番以前那華人教會裡的教友, 聽說佢90年代跟父母移民, 一到畢業, 就急不及待咁, 回流番去香港. 最近聽說佢回流返來加記了, 但以我所見, 佢在加記生活並不好呀! 

加記的免費醫療和福利, 發展到了今天, 大多都變成誤導人的假象, 任何人在加記, 靠福利過日子, 真係會死人咖. 

睇睇加記通街都係露宿者, 行人行過, 都問D行人要散紙, 買包薯片來充飢.  

我真不知道, 這些露宿者入到醫院或診所, 會否有人理會佢地? 

最近, 有同為發達國家的外交官, 來訪加記多倫多, 卻驚訝著那裡通街都係的露宿者流浪漢. 多倫多應該點都比滿地可好, 任何人回流回來滿地可, 就真係...... 唉....



6 則留言:

  1. 香港是福地, 好多人身在福中不知福 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港算係福地, 不過, 很多本土派人仕自斷福祉, 自斷自由開放之路!

      刪除
  2. 想問下,係咪露宿者唔可以有免費healthcare嘅呢?

    回覆刪除
  3. 有個朋友的父母也移民了澳洲, 佢地平時連睇醫生都唔敢, 話睇一次感冒要一千港紙, 令我都反思緊外國的福利係咪真係比較好...?

    除非本身好富裕的國家如瑞士, 北歐, 唔知會唔會好D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳洲我真係唔知囉, 在加記唔係無, 唔係要錢, 但就要等, 有些人等唔到, 就俾錢去第二個國家做手術, 但有些人無錢, 就要等死了.

      刪除