2019年5月3日 星期五

在我們的手機世界裡....

係咖人要衣妝, 佛要金裝啊, 手機呢嗄? 當然就係要個殼囉! 唔好講係埃PHONE, 華胃, 三宋, L雞, 每個手機都要裝裝身咖.

其實, 我JJ從來無諗過整個靚靚手機殼, 但求保護到個手機就算了.

睇睇我這裡D人擺D乜野手機殼來賣?

係咪D TASTE好浮誇呢?



有櫻花喎, 不過, 唔係粉紅呀, 而係淡白襯翠綠框!




還有這個假寶玉
 




4 則留言:

  1. 我喜歡簡單的,所以手機殼都是透明的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我手機殼都係透明就算了, 唔洗咁多花臣呀.

      刪除
  2. 回覆
    1. 係咖, 不過, 西人D口味, 我就唔多LIKE了.

      刪除