2019年5月26日 星期日

講一個中年悽酸的故事!

故事係講, 我母親的一對母女朋友, 為何我知道佢地屋企D事? 因為我母親曾經大罵這朋友個女不孝, 而我以前讀大學時, 係教會經常見到我母親這朋友個女, 佢高我3-4年級.

見佢係教會好積極參與事奉, 只是佢喜歡用一己之見, 強加在別人身上, 有次, 仲聽到佢講要替天行道. 其實, 佢屋企本來環境同我屋企差唔多, 都算有D錢啦! 跟父母移民來加記, 畢業後, 我事業起點無佢咁順利. 佢入到佢本行, 而我就因為要留係法語魁北克, 我入唔番我本行呀. 佢父母唔洗佢陪伴在側, 佢要去邊度大展才華, 也完全隨佢喜歡. 

不過, 我後生時, 勝在夠慳+夠抵得諗+夠肯做+夠肯放下自己身段, 而且我從來都不再需要父母來操心. 我從來唔欠咭數, 從來先用心做好自己本份, 儲多D錢, 照顧好自己父母. 

多年前有次, 我母親好勞氣咁返到來同我講, 話這朋友幾年前幫個女置業買屋, 已經用左一大筆積蓄, 現在還要幫個女找咭數, 生活變得好差, 甚至到月底連買藥都唔夠錢. 從我母親口中, 我才知道佢本人不單有咭數, 嫁的那位人兄, 都係先洗未來錢不單只, 拖咭數十分嚴重. 

好啦, 我當時都無答咀, 不過那時我才驚覺到, 有些人係教會裡一個形象, 私下家庭裡, 卻是另一個. 後來, 我勸我母親, 唔好再理會這朋友了, 更不要提什麼意見, 始終都係人家家事, 人家骨肉至親, 理唔到人家了, 一切都是人家自己心甘情願. 

上年我去旅行, 路過一間華人教會裡, 見番佢. 佢父母同我父母差唔多年紀, 但已經不在了, 而我父母仲行得走得, 日日開開心心. 果次, 我見佢生活得好差, 以佢咁要面的性格, 有能力就一定不會咁樣. 最近, 聽其他朋友大罵佢老公不是, 佢夫妻一早分居了, 有個女留係佢身邊, 但膳養費時時不繼. 唉, 我都估到, 人到中年, 咭數纏身, 遇上經濟不景, 工作不保, 柴米夫妻百事哀, 天天嗌交, 婚姻怎會不觸礁?

PS: 其實, 我有口勸我母親, 無口叫自己咪多事. 果時, 我一聽到我母親返來講這個故仔, 我就立刻係我這裡那間華人教會, 同D年青人講, 叫佢地拍拖拍得簡單一點, 唔好要求又這樣又那樣, 人生就唔會開始拖咭數了. 只是我一講完, 教會裡就有人唔妥我, 包括埋這些年青人D父母, 態度極端惡劣, 對我流言四起. 我一見到咁樣, 才意識到叫人防備咭數已經太遲, 崩口人忌崩口碗, 原來某些人身為長執, 在教會裡的人面, 不一定真實, 佢地原來同我母親這朋友個女一模一樣, 有樣板可見.

好啦, 現在我早早可以退休, 我這裡果間華人教會裡D人就好唔掂呀! 不過, 唔關我事了, 各有前因莫怨人, 總之, 這班人咪再來對我指指點點, 我實在討厭這班人呀! 唔做好本份, 人生一到大鑊時, 把其人生問題, 假借屬靈, 刻意講成為別人的問題,  實際想來拖埋別人落水, 嘿!

我母親這朋友個女, 累垮了佢父母的晚年, 種瓜得瓜, 種豆得豆, 將來佢個女都會一樣咁做. 只是佢中年已經生活得咁差, 佢晚年就算有子女在旁, 一定仲慘過我孤身一人. 

我才明白那句 - "一個可憐的人, 必有其背後不為人知的可恨原因!". 這些人口口聲聲屬靈, 替天行道, 但卻忘記了他們自己, 原是死在罪惡過犯裡.










1 則留言:

  1. 所以話“可憐人都人可恨之處”,尼句十分啱呀!

    回覆刪除