2019年6月4日 星期二

64呀.... 逃犯條例呀......

前幾天我講逃犯條例, 叫話D人如果覺得自己係某名單上, 我就叫佢地點去準備走佬, 就有不知名的網友(最近又多左這些網友了, 都係臨有社會大事時, 就有好多這類朋友仔來探我), 話佢係膚淺+普通的人,唔明點解咁驚"逃例", 佢理佢自己家庭的柴米油鹽醬醋茶後, 已忙得不可開交.

其實, 我JJ真係無話會影響香港任何人喎! 只是如果有人自己心中不安, 我就叫佢準備定走佬囉. 如果心中無不安的, 就無須理會囉.

至於加記政府準備幾十條船, 到一有事就來接走d加燦, 都係一種準備囉. 我都無話有D乜事會發生姐! 

至於一眾港燦如何才覺得安樂, 如何才覺得唔舒服, 咁, 今年64呀, 69呀, 留心觀察一下, 唔係知道囉!

不過, 剛剛聽完地產佬阿C生講完, 佢大意係講話, 在港或將會來港的大6資金, 係唔會因為逃犯條例而改變其佈署, 相反因為老美針對大6資金, 只會越來越多資金泊入突區這個資金避風塘. 

咁, 人地D咁大粒的老闆, 咁出聲講, 我又點會同佢唱反調? 而且老美半年前透過加記, 拉左華胃太子女後, 我果時就已經講左, D大6資金將會來港, 多過去老美. 

只是, 大家係突區安居樂業, 就要看清楚一事, 在突區的老美資金等外資, 將會越來越少, 而6資將會越來越大比重地, 來主導突區內的經濟呀. 就算逃犯條例立唔成, 這個實況, 必然會繼續發生. 

可能, 大家應該要想一想, 突區作為大6資金的窗口,  只會越來越重要, 但一到爆發貿易戰.... 經濟戰..... 金融戰..... 突區將來怎樣? 現在立逃犯條例, 跟最近這些貿易戰有何關係? 突區會否被逼捲入貿易戰的旋渦? 突區會否被剝奪國際樞紐和中心的地位? 最後變成像國內任何一個城市? 

以上這些問題背後的答案, 不會因為突區百萬人上街, 就可以改變的! 大6唔會, 老美也不會!

PS: 我上年7月已經預估, 中美會講唔掂數, 我更加講, 一眾港燦留係突區這個金融戰略要塞, 比較移民或回流外國更有利. 這年裡, 我不斷在問自己, 究竟我叫人咁做, 仲係咪岩呢? 

其實, 這個問題取決於老美的態度了, 因為突區必定是6資的窗口陣地, 而關鍵在於..... 老美能否找到別一個替代突區的緩衝區/橋頭堡? 如果找不到, 又如果現在立左逃犯條例, 限制左老美原有在突區的某些活動, 老美會否接受一個不再一樣的突區? 

無論, 我叫人留係突區這個提議, 是否仲岩? 突區在國際和國內的戰略地位, 必定有增無減, 突區會俾集大大私人睇到實一實, 唔可以出亂局, 將會無人敢係突區亂來...... 所以, 一眾港燦真係要..... 求神拜佛, 上邊唔好亂, 集大大唔好唔精神, 一睇少D突區, 就有人係突區亂來!








沒有留言:

張貼留言