2019年6月11日 星期二

一個舊租客

上年, 有次我搭巴士去遊玩, 在巴士上, 遇見到個舊租客.

多年前, 佢第一次來睇屋時, 是個青春年少的人, 但在巴士上再見時, 他已經是中年地中海的核突佬, 大白天, 佢仲滿咀酒氣, 行起路上來一拐一拐, 比我高齡的老父, 行得更慢. 

這租客, 第一天來看屋時, 我就看出他沒錢, 要同人合租, 後來同佢合租果條友, 無錢交租走左佬, 得番佢一個人來交租, 當然佢唔夠錢, 我就叫佢 幫我清理公共的地方和冬天掃雪, 不過, 我有叫佢報稅局這些收入呀! 但我預感佢一定唔報.

點知, 佢好嗱西, 整到我D公眾地方好污濁, 時不時仲要我抵諗D自己做, 我同佢講, 叫佢去做, 佢又發爛渣, 我真係驚佢整爛我D地方.

我無法了, 唯有每年多加佢租, 加2-3年後, 到佢頂唔順, 自己走人. 

真係有一年, 可能稅局追佢無報果D收入, 離開果年租約約滿前8個月, 而且係冬天前, 佢話要走人.... 

只是佢係牆身留左幾個洞,  地毯好污濁, 果年冬天, 空左無租收不突止, 我仲要用左好耐時間來整番好.

其實, 佢無錢, 就算我告佢上法庭, 要佢賠我損失, 都無用, 所以, 我就唔再理佢.

只是, 多年過後, 佢係巴士上見番我, 第一句就問我有無地方出租. 我一聞到佢滿口酒氣, 莫說佢果時個樣咁得人驚, 就算佢後生時有份工, 佢來租屋時, 俾我聞到佢咁大陣酒味, 我一定唔租俾佢.

可能佢已經忘記左, 佢攪爛左我D地方和欠租, 佢一聽我無再出租屋了, 佢就一野就想到我賣屋賺左錢, 就來問我俾D錢佢, 幫佢燃眉之急. 哈, 真係有趣的人, 佢後生時唔好好地做人, 攪爛我D地方, 現在卻指意我來幫? 真係笑話! 

我一句就答佢, 有咁多無良租客, 我點會有錢賺? 

佢才記起佢D往事, 佢立刻面色大變, 個樣由笑笑口, 變成好凶.

不過, 係公眾地方, 我真係唔怕佢, 我立刻叫佢係車尾自己搵個位坐, 咪來麻煩我!

之後, 我成日接到D人打電話來唔出聲, 我就知道係佢, 不過, 來電顯示佢係好遠打來, 要搭長途巴士才來到麻煩我, 我點會驚佢? 而且, 再過多D時間, 佢健康只會更差, 人生只會更可憐, 最後, 病死餓死係一張好污濁的床上.



3 則留言:

  1. 好得人驚!呢個人全部嘢都自己做成,即係可憐人必有可恨之處!反而佢覺得係你欠咗佢,係咪痴線㗎!

    我諗係有單嘢,就係n年前我舊同事問過我借錢,我借咗五千蚊畀佢。後尾佢係還咗,但跟住就不斷問我再借。跟住我就唔接佢電話,佢試過一日打成30次畀我,我都冇接到。 所以我老公就話,第一次都唔應該借畀佢😟😟

    回覆刪除
    回覆
    1. 路過...呢師姐呢個case好驚喎...
      真係如非必要唔好有第一次....

      刪除
  2. 很多這類的人, 在香港也有, 而思維亦都好近似, 仲要諉過於人, 可憐......

    回覆刪除