2019年6月6日 星期四

爛蘋果? 埃PAD?

前幾日, 去博物館, 裡頭有D珍藏可以影得相, 咁, 有個阿嫲係度拍拍拍.

咁, 我好奇怪佢係度左度右度, 正果D野, 佢唔影, 影埋哂D無咁靚D野!

我影左件正野, 好心俾阿嫲睇, 叫佢去影我影完果件正野!

阿嫲才講, 佢果個埃PAD係無閃光功能, 所以影到件正野好大陰影呀!

咁, 我見我自己衰多口, 就用自己手機的電筒功能, 照住咁俾佢影番幅相. 

影完後, 佢仍然覺得佢幅相仲有小小陰影, 仲問我部豆泥手機點解會影得咁好, 還以為我部係蘋果 靚埃PHONE...... 

我就同佢講, 係一部好豆泥的中國手機呀! 

唉..... 係這個風頭火勢下, 我JJ都係唔敢勸D西人, 換部中國手機. 先唔好講話老美一直來罵中國手機唔安全, 易俾人入侵, 現在更加埋當奴友係度串串貢, 慢下手好似華胃手機咁, 隨時無得繼續用, 我叫D西人買中國手機, 唔係大大鑊, 隨時俾人鬥爆我呀!

不過, 有乜理由, 埃PAD連盞燈仔都無咖? 最多係...... 軟件上, 唔俾人開盞燈咁耐囉! 

所以話, 現在當奴友係度串串貢, 其背後的推手, 一定係有D原因來攪華胃的! 唔只係競爭對手了, 仲係埋戰略對手了. 唉...... 我地中國人, 尤其係外國D華人呢, 日後日子將會難過了.




1 則留言: