2019年6月24日 星期一

童言無忌, 投資者不忘初心!

上年回港, 幾批不同的中學舊同學出來聚聚, 其中有位以前坐我隔離的朋友仔來問我: "點解你中學時同其他人講,  未來的戰爭不會動刀動槍? 而是用經濟用錢用資源用勞動力, 來打垮對手!?"

哈哈哈, 童言無忌, 青少年求知求真, 是的, 我以前讀中學時, 成日同人咁講. 

後來蘇聯解體, 我就俾同學笑話, 一年發咁多事, 多年後我JJ一定有次估中嘛!

一到90年代初, 打九菜因的海灣戰爭中, 當時老美用隱形戰機打仗, 我當時就俾人鬧得好犀利, 話我傻人說夢話..... 

好啦, 其實我都無乜野的, 我JJ又唔係覺得自己一定岩, 只是人生在世, 心裡感覺出來的真善美, 就說出來囉! 就慢慢行在自己的信念當中.....!

其實, 我每年都做出好多投資決定, 只要唔錯得太離譜, 我都會繼續我這些投資的軌道囉! 當然, 錯少少之後, 時間可以來修補其中的錯誤, 只是時間問題, 到將來某時某刻, 就會變番有錢賺嘛!

所以, 投資者呢, 不要要求自己沒有錯, 而是要求自己唔好犯大錯, 就是那些...... 不能補救的錯, 之後, 再加多少少內心的真善美, 人生所做的一切投資決定, 都會有錢賺.




1 則留言:

  1. 謝謝, 有時的確被一時的漲跌影響, 如果沒有水晶球, 保持大方向正確可能係最佳選擇, 亦不會被影響生活, 對嗎?

    回覆刪除