2019年6月2日 星期日

就算搵多多錢, 家務都係自己經手好呀!

以前D女仔話我戇居喎, 佢地話, JJ你勤力D, 努力搵多D錢, 薪水X萬, 就唔洗自己做家務啦! 佢地即係暗示, 我搵多D後, 就會考慮來同我拍拖喎!

哈哈哈, 其實, 咁啦, 我自己做家務, 唔係為錢, 但又唔係為興趣, 而係為到自己身體健康.

多年前, 有個這裡的西人朋友, 請了個東亞南的外來家傭, 初時都OK咖. 但一個月後, 才發現, 個家傭隨手拿起塊布, 用同一塊布抹哂全屋, 包括廁所+廚房+爐頭, 之後就跟其他衫褲一齊, 放落洗衣機度洗呀!

WHOLLY COW, 我才了解到, 請個家傭回來, 要佢好似自己家人咁諗法野, 係好重要咖, 這樣野, 有多多錢都買唔到返來啊!

我JJ就話齋呢嗄, 與其咁麻煩, 同個外傭先培養家人般的感情, 不如我自己做啦! 培養感情好花時間咖! 有時間, 我不如去賺多D錢錢, 哈哈哈.....

咁, 又有女仔同我講, 你洗乜自己返屋企玩煮飯仔咖? 大把餐廳和外賣. 

只係呢, 這樣又係同請家傭一樣, 把自己健康的控制權, 雙手交托俾其他人. 

自己煮, 落幾多油鹽糖, 自己控制到, 出街食或叫外賣, 就無得控制.

日日出街食或外賣, 未到中年, 身體就會有事了. 

所以, 銀紙事少, 身體健康事大呀! 

PS: D人滿面暗瘡, 我唔會反感, 但反過來對我咁健康的生活, 來指指點點, 我就開始感到討厭, 就唔想同佢地行到咁埋了. 生活習慣不好, 健康自然唔好, 人生那會好? 跟這些人共同生活, 就只會大大鑊了.

2 則留言:

  1. 生活習慣不好, 健康自然唔好, 人生那會好? 跟這些人共同生活, 就只會大大鑊了....
    同意極了!
    我兒的X女友, 拍拖時,說他在家煮飯仔俾佢食,浪費她的時間......後來,她用無FEEL了,來分手!!

    回覆刪除
  2. "they will live happily ever after", at least this is what most people these days believe in.....

    回覆刪除