2019年6月27日 星期四

我為何反對茹素?

昨天, 搭巴士時見到一位60-70歲師太的尼姑, 有一位女信眾來扶著搭巴士, 我母親這歲數時, 仍可以自己一個人出外搭巴士, 四圍去, 由一早去就去到晚上, 到晚飯時候才回家吃飯, 並同我父親說: "你咪阻住我自由呀!"

我一見這尼姑, 我心中並不同情, 深知道佢地茹素守齋多年, 得道了, 並有很多信眾, 只是, 身體狀況不好.

其實, 這些是骨質疏鬆呀, 是因為人年紀一大, 缺少了在蔬菜或豆類蛋白中吸收鈣質的能力, 要透過肉類蛋白來吸收鈣呀! 

我問過很多佛教徒, 他們真是連蛋也不吃, 更莫說海產魚類了, 唉, 我心裡不祈感嘆, 好好的一個人生, 普通人一年老, 已經開始不容易了, 這些人將來的路更難呀!

最令我心裡不開心的, 很女明星息影後, 都去信佛茹素, 我個人並不反對人信佛, 但茹素..... 我就十分反對. 

為何女星我就十分反對佢地茹素? 因為大部份的女星, 都要身裁纖細, 這樣著起衫來, 才會好睇, 才會上鏡, 才會成為萬人迷, 只是這些女星大部份都是單骨, 單骨D人薄命呀, 為何薄命? 因為容易有骨質疏鬆..... 年紀一大就會因為活動受到限制, 誘發出很多病痛出來. 不要說短命D, 而且人生灰暗好多!

現在D女星, 一個二個走哂去信佛茹素, 真係好擔心佢地!

PS: 我JJ都係單骨人, 有骨質疏鬆的風險, 醫生要我食 Glucosamine, 不過, 初頭還買到由植物提煉出來的, 但現在只能由蝦或蟹殼中提煶了. 我實在不敢同我D佛教朋友講, 這些東西是由動物中提煉出來, 希望他們唔去睇英文吧! 

還有, 我這些朋友茹素多年, 現在已經吃不下肉了, 她們一聞到肉味, 就會嘔吐...... 要靠食提煉出來的蛋白粉, 好似健身的那些人咁.....


2 則留言:

  1. 我這些朋友茹素多年, 現在已經吃不下肉了, 她們一聞到肉味, 就會嘔吐......
    ===
    某程度上係同厭食症一樣, 可能要叫佢地睇下醫生

    回覆刪除
  2. 我唔會淨係食素,會少左好多樂趣.

    回覆刪除