2019年6月16日 星期日

只有祝福, 沒有咒詛

我未到8歲前, 差不多個個星期都要去睇醫生, 可能因為退燒藥或抗生素的原因, 體質越來越差. 那時沒有今天香港方便的公共醫療, 我父母只能帶我去睇私家醫生, 父母經濟重擔可想而知.

真不知道, 後來我的哥們去做了醫生, 是否因為我? "細佬, 有我地來睇住你, 你可以安心了."

有點感恩的, 我來了加國後, 我健康越來越好, 而每次回港, 以前的一切身體問題, 都好快返返來.

大約可能係..... 我對環境裡一些物質, 比別人反應得更快更嚴重, 甚至我參加大陸團時, 同團友打趣說, 我這些是味精過敏症, 我要食D味道好淡好清的東西, 食物太濃太多奇怪獨特的蛋白質, 反而令我身體立刻出現反應.

父母來加國後, 我知道我絕對有能力, 獨自一個人照顧好父母, 我就跟我哥佢地講. "哥呀, 有我來睇住父母, 你們可以安心了."

是的, 人原本沒有咒詛的, 只是人自己死在罪惡過犯裡, 自招咒詛. 

人原本有著各種各樣的祝福的, 只是人不先自己做好自己本份, 祝福就不會臨到人的身上了.

昨天, 我揸車出外搭巴士去遊巴士河, 之後, 2餐都在遊樂場吃, 再玩玩遊樂場的機動遊戲, 就回家了. 因為買了巴士和遊樂場套票, 巴士和遊樂場吃玩喝, 都不用花錢, 袋裡的錢, 只用了1加元, 是用來給街上行乞的老女人買野食的. 

人們自以為揸貴車, 著到身光頸靚, 就係自豪的事, 但我JJ卻認為, 花錢在施捨和慈悲之上, 其快樂遠勝於被眾人擁著為大眾夢中情人.


沒有留言:

張貼留言