2019年6月10日 星期一

為何加燦身份不再馨香?

當然, 這個係同加中或加港距離有關囉, 80年代中期前, 加記仍然好過香港, 只是一到中國開放左5年後, 香港就好過加記了, 留係加記生活, 係一種追求穩定囉! 睇返轉頭, 如果我JJ當時回港, 到現在我可能搵到更多錢, 或更早就可以退休了, 只是身體健康就無現在咁好了.

之後, 2012年後, 中國國內搵錢環境又開始比加記好, 所以, 加燦身份就不再受人重視了.

以前, 如果D人係國內或香港生活得好差, 就會睇中加記D福利, 就會用假資料或假結婚, 移民過來加記, 之後, 就打枱底工, 唔俾稅, 諗住直到退休年紀, 就去攞老人金. 以前係加記, 肯做就不會餓死, 尤其香港人習慣快手快腳, 只是現在人工智能AI, 再加上自由貿易下大量進口, 工廠已經唔要咁多人, D人少左工作, 自然少左幫襯餐館,

只是現在加記滿街都係露宿者, 成日問路經的行人乞錢, 就可以睇出, 加記的福利都不太幫到忙, 只是個假象, 打算用假資料或假結婚過去外國D人, 就開始唔再考慮加記了.

PS: 我JJ本人就生活得好簡單, 現在夏天唔係流感季節, 我真係揸車出去巴士站, 搭巴士出遊玩, 話哂都有人車我四圍去, 自己揸車, 就要精神來睇路呀! 

其實, 我搭巴士還有一個目的, 等我以前D租客見到我係巴士站等巴士, 等佢地覺得我無賺過大錢, 將來唔好來麻煩我. 

有好多中國人喜歡揸貴車, 著到身光頸靚, 因為想人覺得佢地有錢, 刻意同果D用假資料假結婚的人分開, 俾人覺得佢地唔係用假資料或假結婚. 只是, 我JJ由係加記第一天開始, 都唔洗咁諗, 唔洗咁做.

係加記, 真係有好多中國人咁諗, 揸貴車, 著到身光頸靚, 而且佢地睇人, 都係咁睇. 不過, 多年過後, 這些人的生活就越來越差, 越來越跌入社會最低階層, 我越來越怕再見到佢地, 因為這些人人生第一步已經走歪了, 唔去實事求是, 就點都會大鑊. 這些人就算唔來加記, 去左其他更高福利國家, 都只會係一樣的人生, 越來越跌入社會最低階層, 而沒法自拔. 因為比加記更高福利的國家, 稅更重, 就更難由社會最低階層, 爬上中產了.

任何人一睇到這些人生活得越來越差, 當然就係會果句.... "加燦身份不再馨香". 

大家如果將來過來加記生活, 請記著, 找朋友要睇佢能否"實事求是", 如果不能, 就唔好同佢行咁埋, 這些人最終有日一定會整古到大家的. 不幸地, 教會裡(西人華人教會都係咁), 這種人佔不少, 真係要帶眼識人呀.




沒有留言:

張貼留言