2019年6月1日 星期六

港燦逃犯條例如果生效, 走佬須知......

好啦, 嗱, 我JJ唔係同大家講笑咖, 今日講D野, 係個都幾嚴肅的話題來呀!

唉...... 事到如此, 各位如果覺得自己係某某名單之內, 大家來睇睇我JJ發嗡風, 可能會有幫助呀!

1.  全球都奉行難民第一收容港, 所以當大家搭機離港時, 飛機開往的目的地, 就是庇護申請的最大的關鍵呀, 就要在那裡申請庇護了. 不過, 我真係唔知道轉機時, 途經第三國, 會否就係自動變成第一收容港. 所以, 為免麻煩, 各位要去的心水地方, 班航機最好唔經第三國, 直接去到, 免生枝節了.

2. 之但係, 如果有人係名單上的 頭一批人仕呢, 急住趕時間離開, 立刻去機場候補機位走, 有時, 未必立刻有機位出到境, 就要取捨了, 心水的的庇護國家? 最快離境先? 那個最重要囉?

3. 又如果名單上的 頭一批人仕呢, 真係唔想去立刻有機位去的地方,  但想去的地方又無機位, 要等..... 咁, 可以考慮一下, 買2張機票, 一張係現在立刻有機位去的地方, 一張係想去的地方, 用第一張機票先出左境, 入到候機室, 再係裡邊慢慢等第二張機票的上機時間囉.

4. 最後, 大家有無想過用旅行團的方式走佬? 包條船, 包班機...... 一架普通777就可以直飛去到澳洲/美國/加拿大, 搵夠一班人, 咁就有伴一齊, 用旅行團的方式, 走難去心水的國家, 申請庇護LU喎! 

PS: 有傳聞, 97時, 加記政府原本準備好租定幾十條大船, 一下有乜事, 就去接走有加燦身份的港燦回來加記, 唔知道.... 今次逃犯條例下, 加記政府仲出來講左反對添, 佢地會唔會好似上次咁, 租定幾十條船準備去接人返歸? 

聽聞, 大孖沙李+X最新起好果間廟, 內裡有防彈破+秘密通道, 睇來,,,,,, 這個係用來安置佢上邊D老友落來避避, 而佢自己屋企, 一定有同一樣的準備, 慢下手, 長期有部飛機, 24/7 屎釘拜, 有起事上來, 直飛倫敦. 

不過, 就算今次立法不成, 但大家都知道上邊有幾大決心, 又或上邊佢地諗緊D乜, 大家都要打醒十二分精神, 唔好咁老定, THAT'S NOT THE END, WILL HAVE 2ND ATTEMPT.

仲有..... 我JJ都係唔係64或69回來了,  第一, 多我一個唔多, 第二, 如果一下有事上來, 機位緊張, 我就唔好阻左個位啦!




2 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 睇呢篇文, 仲以為共慘黨要揮軍南下抄家
    可能有錢佬諗法特別啲, 我啲無知小市民十分歡迎修例, 貪官要走資請自便

    回覆刪除