2019年6月9日 星期日

為何驚老美來針對網上中文資訊和中華文化?

其實, 老美一針對華胃, 任何有點危機意識的人, 心裡就會來問, 下一步會否針對所有中文APPS? 之後, 會否針對網上中文財經平台? 再之後, 會否針對網上中文字? 甚至中文資訊? 中華文化?

咁, 有人可能會講, JJ你D英文唔差姐, 用英文來讀4書5經, 有乜咁困難?

只不過, 用英文來讀中國文學呢, 好失真喎! 

而且, 我見過咁多個竹昇, 講廣東話好到...... 好似任何香港人咁, 但唔識睇中文字, 佢地大多都對中國文化十分混淆, 有些人仲會批評得好唔客氣, 皆因為佢地唔會睇中文字, 唔會自己由原本中國古藉中, 找答案, 下下都要靠別人消化左, 再傳俾佢地.

我JJ...... 十分幸運, 遺傳左我家族的GIFTED基因, 不過, 一分天資不重要, 九分汗水才是最重要呀! 我記番起D中文, 係用左好漫長的努力呀. 連續10年時間, 每天用30-60分鐘, 打中文字呀. 

而且, 連續5年, 那間華人教會D人星期六/日去玩去開心時, 我用3小時, 去上堂學煲冬瓜呀! 最少, 我JJ唔係得個講字, 信心沒有行為是死的. 

一到中文程度好, 睇古藉就容易好多呀, 唔會咁易走火入魔, 誤解收場呀! 華人教會裡D人, 誤解中華文化, 實在係大笑話!

如果有天, 要我JJ用英文讀中國古藉, 咁就真係乞嚏了, 我會十分反感! 會解讀為, 老美想來種族清洗, 文化大閹割, 語言凌遲處死. 中國下一代人, 就會永遠失去中國文化的精髓了.


1 則留言:

  1. 唔會啦,全世界都是向錢看,大家都在學中文

    回覆刪除