2019年6月5日 星期三

娶西人? 嫁西人?

加記這裡, 好多唐人女性嫁左俾西人.

其實, 我自己本人呢, 就沒有同乜野人種結婚的喜好, 可以是唐人, 可以是國內女同胞, 更可以是非華人.... 因為, 我十分理解到, 就算娶左個唐人, 可能跟我的分別, 同個國內女同胞或西人女性, 都會一樣咁大, 分別和差異都不會小呀, 始終, 每個人都有很大分別囉, 唔會因為男女雙方都係唐人, 就會相近好多, 易傾好多囉.

不過, 好多父母, 如我父母咁, 卻沒有我這些觀念呀! 諗住娶個唐人女回來, 或嫁個唐人, 大家容易傾, 其實唔係咖!

之不過呢, 跟唔係唐人結婚呢, 受影響最深的人, 是自己的父母, 真係會疏離了自己父母好多, 尤其, 生活習慣唔同左, 之後, 就少了用中國人的生活習慣, 去照顧自己父母. 例如, 唔會再去煲唐人老火湯俾父母飲了. 

其實, 如果父母唔係太西化, 而是要求子女用中國人D生活習慣同佢地相處. 當事人跟唔係唐人結婚, 就會係有點不孝了, 最少, 父母少了跟子女, 有如中國人般的感覺了.

有時, 見到D唐人唔同唐人結婚, 就有個不孝的感覺, 唔知道我JJ係咪太傳統了. 







1 則留言: