2019年6月23日 星期日

老美對突區 - 沒有義務與責任, 只有利益

大家唔好以為我係度中傷緊老美, 又或洩露佢國家機密, 哈哈哈..... 我只係講出佢地每個選民心底裡的真心話, 佢地會問, 你地港燦自唔自由? 有無直選? 有無法治? 中英聯合聲明落唔落實? 關佢地乜事呀?

好啦, 老美政客比選民, 諗得較深入D咖..... 突區無左法治會否影響佢地做生意? 突區一亂會否有幾百萬難民走哂出來? 咁多難民唔係要洗好多錢? 唔係要派好多軍力去維持地區穩定? 到時政客又唔係俾選民罵? 無得連任? 要落台?

咁呀, 老美政客會選擇性咁講下野囉! 

如果要我JJ估估下呢......  

1. 當奴友會否希望突區民主可以一步到位? 呵呵呵...... 如果係我JJ呢, 我就唔會咁希望了, 一來要用自己好多人力物力, 二來維持現狀, 就可以得閒打打突區牌, 得閒就可以發下爛渣, 壓一下對方攞D著數嘛! 

2. 當奴友會否打算打謝集大大嗎?  哈哈哈..... 如果我係佢, 一定極之希望集大大繼續玩下去, 換左個人, 可能會換埋好多協議的落實呀!

咁呢, 一眾港燦唔好戇居到旨望老美會派軍來保護港燦呀, 港燦必須要自救, 用和平非暴力的行動去爭取自己的未來, 唔可以旨望人家同港燦做埋整埋啊!

PS: 可能有D人誤會, 以為違法咁去衝擊警力和禁區, 之後就可以向外國申請難民. 其實, 到時好講好多野, 包括到時的政治大氣候, 慢下手有機會會被人家送返返來受審呀. 所以, 一切違法之事, 大家千祈咪做呀. 

還有, 好多人講, 在豬20裡, 當奴友會同集大大算一次總賬, 包括貿易賬, 關稅賬, 科技賬, 匯率賬, 加記賬(係呀, 太子女俾加記週左後, 有2個加佬係上邊被週呀) , 枱灣賬, 突區賬. 其實, 真係膽心, 加記/枱灣/突區, 一次過俾當奴友擺哂上台做人質呀! 嗚嗚嗚.....




沒有留言:

張貼留言