2019年6月8日 星期六

為何港燦移民多年後, 找港人結婚, 會有問題?

嗱, 我係指移民後, 就在外國定居果D港燦啦, 唔係果D移民後, 一個屈尾十, 秘密回港生活果D.

其實, 移民多年後, 唔多唔少, 個人都改變左, 思想啦, 生活習慣啦, 就算我JJ係外國學識中文輸入法, KEEP住D中文, 找人教埋我4書5經, 但如果回來跟港人拍拖結婚, 都係有問題咖!

點解?  因為唔知自己邊忽仲係唐人, 邊忽變左做西人.

咁, 人地就一定會諗, 我JJ係唐人嘛, 由頭到腳都係嘛, 就係睇中我同聲/同氣/同生活習慣/同一想法, 點知...... 乜原來唔知邊忽係西人, 邊忽仲係唐人, 哈哈哈....

沒有留言:

張貼留言