2014年4月1日 星期二

套用番國內那套, 可能不是怪現象.

上海市辦了一場別開生面的相親會..... 是父母來參加的, 不是兒女. 

其實在香港, 人們說中女中男, 當然比不上國內說剩女剩男, 那般帶有貶意. 香港任何未婚中年人, 也不會被人貶低, 但在國內, 情況就不同了, 相親會由父母來代勞, 主要是免去當事人的尷尬.

只是, 有個情況, 卻可能令港人感到怪異, 有男方的相親父母, 明確開出的條件, 竟是女方父母要有500萬人仔家產. 大佬, 怎可以講到出面咖, 就算更靚仔, 更好學識, 更高薪厚祿, 更優越的家庭背景, 都不能保證日後男方情況不會改變, 正所謂人有三衰六旺, 講唔埋日後女方為男方解困呢?

而且呢, 我覺得呀, 談感情, 一講錢就傷感情, 除非對方有心搵我笨, 有心要我作出一個十分不平等的承諾, 如果唔係, 我都不會討價還價, 只會說, 婚後會一切為對方試試去辦. 當然, 我一定不會婚前辦妥, 好去看出, 對方跟我的感情有幾深厚, 對我有多少信任. 也向親戚朋友表明, 這個不是一個婚姻交貿, 是一個潔白無瘕的婚姻.

不過, 對國內的情況見怪不怪了, 這些人心裡怕對方女兒和父母, 把自己兒子搶走, 如果女方有點錢, 就不會太加重自己兒子的負擔, 兒子將來就能夠有多些能力來照顧自己. 



PS: 哈哈哈..... 照咁講, 我D侄仔侄女唔係可以開好高的條件. 唉.... 其實, 我只望佢地唔好好似我咁, 唔好遇到D麻煩人, 唔好俾人拖到連拖都拍唔成. 實在太理解這句, 不招人妒忌是庸材, 只是如何不被這些庸材攪住哂, 就真係好講智慧了.

沒有留言:

張貼留言