2014年4月18日 星期五

北方美男的淳樸厚道

近期國內網上好紅好爆的仁兄, 要數這位哥仔了, 我地廣東人一向喜歡有型有款的型仔男, 不會喜歡薯頭薯腦的北仔或北佬. 

只是這位哥仔, 又真係唔能夠使人討厭佢囉..... 某天有人拍到佢背著部份癱病的母親去賞梨花, 並且放上網. 爆紅之餘, 當然有人會質疑有人有心炒作.更有人問著, 為何不用輪椅?


記者找了很久, 終於才找到這位哥仔, 這位哥仔一句就拒絕訪問. 要佢直屬部門的老頂開口, 佢才接受訪問.


原來, 哥仔佢母親71歲,佢平時工作任務繁重,佢周末才可以回老家睇老爸老母,才可以給老人洗腳和做飯. 上月尾佢回老家,見到梨花盛開,就帶佢老母去賞花散心, 但由於輪椅裝不進汽車,加上梨園裏D路不平而人又多喎,所以哥仔就背起母親來賞花. 


哥仔佢仲講, 孝敬老人不能等, 佢這樣做,只是做了一個兒子應該做的事,只是為了問心無愧. 佢單位裡D同事做得比佢要好得多,佢真的不值一提.

好啦, 我JJ一世人, 最佩服這些人, 男人有腰骨, 有責任心, 做個好兒子, 貌不一定美, 心卻美著了. 

PS: 又咁岩呢, 國內有首老歌"梨花又開放", 又是用來記念母親的, 登出來, 跟大家一同欣賞.... 


 《梨花又開放》
忘不了故鄉
年年梨花放
染白了山崗我的小村莊
媽媽坐在梨樹下
紡車嗡嗡響
我爬上,梨樹枝
聞那梨花香
搖搖潔白的樹枝
花雨滿天飛揚
落在媽媽頭上
飄在紡車上
給我幸福的故鄉
永生難忘
永生永世我不能忘

重返那故鄉
梨花又開放
找到了我的夢
我一腔衷腸
小村一切都依然
樹下空蕩蕩
開滿梨花的樹下
紡車不再響
搖搖潔白的樹枝
花雨滿天飛揚
兩行滾滾淚水
流在樹下
給我血肉的故鄉
永生難忘
永生永世我不能忘
搖搖潔白的樹枝
花雨滿天飛揚
兩行滾滾淚水
流在樹下
給我幸福的故鄉
永生難忘,我不能忘
永不能忘,永生永世我不能忘










沒有留言:

張貼留言